ممنوعیت ترددها و سفرها به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در ایام نوروزی

دستورالعملهای مربوط به مدیریت و هماهنگی مسئولیتهای بازدیدهای نوروز در متن تاج در روز پنجشنبه (5 مارس) در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی ضد تاج به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی ، در این دستورالعمل که توسط ستاد عملیاتی با مشارکت کمیته های ستاد مبارزه با تاجگذاری ملی تهیه شده ، ممنوعیت تردد و سفر به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی پیش بینی شده است.

همچنین به کمیته بهداشت دستور داده شد که اقدامات لازم را برای بررسی پروتکل های بهداشتی سفر ، اقامت ، مراکز تفریحی و محیط کسب و کار و نظارت دقیق بر اجرای این پروتکل ها انجام دهد.

به ستاد عملیاتی و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد تاجگذاری ملی دستور داده شد که با پلیس ، از جمله پلیس ، وزارتخانه های میراث فرهنگی و راهداری و شهرسازی ، برای نظارت بر تغییرات احتمالی وضعیت در هنگام بازدید از استانها ، هماهنگی لازم را انجام دهند. نتیجه مثبت آزمایش تاج. اقدامات احتیاط آمیز را با احتیاط شدید با ناقضین عدم رعایت پروتکل های توانبخشی انجام دهید.

در این رابطه ، دولت در مورد تجربه سال گذشته و همچنین در ماه مارس دوم ، مبتلا به بیماری همه گیر Covid-Pandemic صحبت کرد و گفت: “با اجرای پروتکل ها ، جشن هایی در رابطه با Nauryz برگزار شد.”

دکتر روحانی گفت: “توصیه جدی کارشناسان ، فعالان و کارکنان بهداشتی کشور این است که نگرانی های زیادی در مورد عدم سفرهای غیرضروری به ویژه برای افراد در معرض خطر و شیوع بیماری در سفرهای نوروز وجود دارد ، اما بر اساس احتمال او مسئولیت اجتماعی و عمومی و حساسیت بهداشتی را بر این باور بود که با دنبال کردن دستورالعمل ها می توانید در ماه مارس به شهرهایی با شرایط آبی و زرد سفر کنید.

رئیس جمهور از کمیته تبلیغات ، همراه با ستاد و کمیته بهداشت ، برای اطلاع ، اطلاع و اطلاع از کلیه جزئیات دستورالعمل های مربوط به تعطیلات نوروز هنگام برنامه ریزی ، اطلاع رسانی و توضیح این کارزار برای مردم ، خواست. با ممنوعیت تردد در چهار شهر معتبر اشتباه گرفته نشود و آنها می توانند برای خود برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

دکتر روحانی همچنین با همکاری وزارتخانه های رادیو و تلویزیون و ارتباطات ، فرهنگ و مدیریت ، به کمیته دستور داد تا از همه فرصت های رسانه ای کشور از جمله نمایش فیلم و پخش زنده از برنامه های پخش زنده شایسته Nauryz استفاده کند. اجراها و کنسرت های آنلاین.

وی با استناد به نظرسنجی های مختلف گفت: مقاومت ، صبر و مقاومت مردم در برابر فشارهای شدید اقتصادی در دوران تحریم و آغاز تاجگذاری سال گذشته قابل تحسین است و ما باید قدردان چنین افرادی باشیم. شرایط جامعه.

دکتر روحانی گفت: “میزان فشاری که مقامات و دولت بر مردم وارد می کنند قابل درک است و تمام تلاش های دولت در جهت حفظ سلامتی ضمن نظارت بر پیامدهای اجتماعی و اقتصادی جنگ اقتصادی انتخاب شده و همیشه به حداقل رساندن عوارض جانبی مingثر بر مردم است. زندگی می کند. فعالانه ادامه دارد.

رئیس جمهور افزود: “همه دستگاههای دولتی و سایر نیروها باید اقدامات هماهنگ و هماهنگی را برای كاهش فشارهای حاشیه ای یا غیرمرتبط انجام دهند تا از درگیری های جناحی یا سلایق فردی موجب تشدید پیامدهای ناخواسته جنگ اقتصادی و تاجگذاری نشود.”

دکتر روحانی در ادامه گزارش خود را در مورد تصمیم کمیسیون اقتصادی در زمینه ارائه سه سرویس عمومی مورد تقاضای زیاد ستاد ملی ضد تاج از نظر بستر دولت گزارش داد و وزارت راه و شهرسازی و سازمان تأمین اجتماعی پیشتاز هستند. به دولت مأموریت داده شد که به این پلتفرم بپیوندد و اجرای تصمیم کارکنان کرونا را تسریع کند و در همین راستا ، به گروههای کاری مختلف دستور داده شد که بر اجرای این مصوبه نظارت کرده و اقدامات اجرایی را انجام دهند.

رئیس جمهور بر لزوم نظارت دقیق بر وضعیت جدید ویروس کرونا و اقدامات مناسب تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا