علمی و پزشکی

موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات

به گزارش شفاف ، کادر پزشکی مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) قصد دارند اوایل هفته آینده یک بیمارستان موقت 20 تختخوابی را در پارکینگ این تأسیسات افتتاح کنند که کارکنان آن را مقامات بهداشتی وزارت بهداشت و خدمات مربوطه تشکیل می دهند. دارو نصب کنید.

فرماندار می سی سی پی همچنین گفت که دولت فدرال از مقامات ایالتی خواسته است “کشتی بیمارستانی” را به نیروی دریایی ایالات متحده بفرستند ، که در مارس 2020 در منهتن تأیید شد تا فشار را به بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی موقت وارد کند. بیماران ، او امتناع کرد.

وی همچنین از همکاری همه کارکنان بهداشت فدرال در می سی سی پی قدردانی کرد و مانند دیگر مقامات ایالتی قول داد که از ماسک به عنوان ابزاری م toثر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده کند.

فلوریدا ، می سی سی پی و اورگان طی دو هفته گذشته شاهد افزایش بی سابقه رویدادهای Quid بوده اند و می سی سی پی در روز جمعه به رکورد بی سابقه ای رسیده است.

بر اساس CDC ، 1871 کودک در جمعه گذشته در ایالات متحده بستری شده اند که بالاترین رقم از زمان شیوع بیماری کرونا است.

روز پنجشنبه ، 1578 بیمار کووید -19 در می سی سی پی بستری شدند که بالاترین تعداد از زمان شروع همه گیری در سال گذشته است.

طبق داده های رسمی ، بیمارستان های می سی سی پی بیش از 90 درصد تخت های ICU را دارند.

سطوح پایین واکسیناسیون و گسترش ویروس دلتا باعث افزایش شیوع ، بستری شدن و مرگ و میر بیماری های کرونری قلب در ایالات متحده شده و برخی سیستم های بهداشت عمومی را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش رویترز ، تعداد بستری شدن ها در این ایالت طی دو هفته گذشته 142 درصد افزایش یافته است.

دکمه بازگشت به بالا