نایب قهرمانی والیبال زیر ۱۷ سال در کاوا/ ۵ برد و یک باخت حاصل کار ۱۷ ساله‌ها در تاشکند

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران که خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، عنوان نایب قهرمانی مسابقات زیر ۱۸ سال پسر آسیای مرکزی را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی، رقابت‌های والیبال زیر ۱۸ سال پسر منطقه آسیای مرکزی (کاوا) که از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد با حضور ۶ تیم در تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شده بود، امروز (دوشنبه ۲۱ خرداد) با قهرمانی پاکستان به پایان رسید.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران که در مرحله مقدماتی پنج برد متوالی برابر قرقیزستان، تاجیکستان، پاکستان، ازبکستان و قزاقستان به دست آورده بود و به عنوان صدرنشین راهی دیدار نهایی رقابت‌ها شده بود، در آخرین مسابقه خود برای دومین بار به مصاف پاکستان رفت.

شاگردان آرش صادقیانی که خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در این مسابقه سه بر یک نتیجه را واگذار کردند تا به عنوان نایب قهرمانی این منطقه اکتفا کنند.

تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال پاکستان در ست نخست ۲۵ بر ۲۰ مغلوب ایران شد، اما در ست‌های بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، سینا حضرتی، طاها محسنی، آرمین آسیایی، امیرحسین نقوی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی‌فر، امیرعلی فرج‌پور و مسعود ایمری ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات بودند.

آرش صادقیانی به عنوان سرمربی، حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور)، مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ) و علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقات بودند.

ملی‌پوشان کشورمان ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه وارد تهران خواهند شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل