نایلون چاپی با کیفیت

چاپ نایلون به دلیل تبلیغات برند در سطح شهر، شناخته شدن برند کسب و کار و درج اطلاعات شرکت بر روی نایلون است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌های چاپی قادر هستند تا انواع روش‌های چاپی را روی پلاستیک تبلیغاتی پیاده سازی کنند. شرکت آذین پلاست کیمیا یکی از بزرگترین شرکت‌های چاپ و بسته بندی در زمینه تولید و چاپ پلاستیک بوده و پلی برای رسیدن شما به رونق و کسب و کاری ایده ال است.

نایلون چاپی تبلیغاتی چیست؟

چاپ نایلون تبلیغاتی که با نام پلاستیک و یا کیسه تبلیغاتی هم نام برده می‌شود، این محصول در واقع همان نایلون‌های تبلیغاتی است که ما روی آن تبلیغات و برند خودمان را چاپ می‌کنیم و در اختیار مردم و مخاطبان قرار می‌دهیم. این محصول جز بهترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات است که می‌توان استفاده کرد چراکه هم قیمت بسیار کمی دارد هم اینکه با یکبار چاپ روی این کالا و عرضه آن به دست مردم افراد آن را در همه جا استفاده می‌کنند و درواقع تبلیغات ما را با کمترین هزینه انجام می‌دهند. به عنوان مثال افراد با دردست داشتن پلاستیک یا نایلکس تبلیغاتی ما در واقع درحال تبلیغات برند ما هستند که این برای ما بسیار مفید است.

انواع نایلون تبلیغاتی

چاپ |چاپخانه

نایلون تبلیغاتی به دسته‌های نوع‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود که با توجه به سلیقه و کاربرد مشتری متفاوت است. منظور از نایلون چاپی تبلیغاتی انواع پلاستیک‌های دسته دار با چاپ‌های اختصاصی است که باعث تبلیغات و اعتماد سازی مشتریان به برند شما می‌شود انواع نایلون تبلیغاتی یا کیسه‌های دسته دار عبارتند از :

دسته موزی

ساده ترین نوع پلاستیک تبلیغاتی این محصول است که کناره‌های آن دوخت دارد دسته آن پانچ شده و کف کاست و یا کنار‌های آن کاست ندارد دسته این محصول در بالا و وسط قرار می‌گیرید که به شکل یک مستطیل منحنی است که عموما در سوپرمارکت‌ها، داروخانه، بسته بندی خاک، و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دسته تقویتی

نایلون تبلیغاتی دسته تقویتی برای مصارف و محصولات سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد که به دلیل دسته تقویت شده آن بسیار مناسب برای محصولات سنگین میباشد چنانچه از مواد نو و درجه پلاستیک استفاده شود میتواند تا 5 کیلو تحمل وزن داشته باشد این محصول درکنار دسته تقویتی بودن آن کف کاست نیز است یعنی کف آن باز می‌شود و درنتیجه فضای بیشتری برای محصول آزاد می‌شود.

دسته رکابی

نایلون دسته رکابی همان طور که از نامش پیداست نوع دسته آن شبیه به بند‌های پیراهن رکابی است که این روز‌های در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نایلون دسته بندی (نایلون دسته زنبیلی)

این پلاستیک به نایلون دسته زنبیلی معروف است. دسته این نایلون‌‌ها به صورت بندی درست شده اند. به همین دلیل برای حمل بار سنگین نباید از این پلاستیک‌‌ها استفاده نمود.

چاپ پلاستیک رنگی

با توجه به درخواست و نیاز مشتری برای سفارش این محصول می‌توانید از نوع رنگی این محصول نیز استفاده کنید. چاپ روی پلاستیک رنگی باید متناسب با رنگ این محصول باید به طور مثال چاپ روی پلاستیک مشکی رنگ طلایی یا نقره ای را می‌طلبد و برای رنگ زرد این محصول چاپ‌های تیره مثل قرمز مشکی یا سرمه ای مناسب است.

روش‌های مختلف چاپ نایلون تبلیغاتی

معمولا در کارخانه نایلون چاپی از روش‌های مختلفی برای چاپ اطلاعات بر روی نایلون استفاده می‌شود. هر کدام از این روش‌های چاپ، ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و در انتها بر روی کیفیت نایلون چاپی، تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند. انواع چاپ روی نایلون عبارتند از:

  • چاپ فلسکو: یکی از روش‌های ساده برای چاپ بر روی نایلون، استفاده از چاپ فلسکو است. در این روش اطلاعات و تصویر با کمک لیزر بر روی نگاتیو تصویری حک می‌شود. سپس با استفاده از عملیات فشاری و غلتک، تصویر روی نگاتیو، بر روی نایلون چاپ می‌شود. سرعت چاپ در این روش بسیار بالا است و به همین دلیل هزینه تولید نایلون چاپی با استفاده از چاپ فلسکو کمتر از سایر روش‌هاست.
  • چاپ هیلو: برای اینکه از طریق چاپ هیلو اطلاعات مورد نظر بر روی نایلون چاپ شود، باید سیلندرهایی که طرح و نقش مورد نیاز مشتری بر روی آن حک شده است ساخته شوند. این سیلندر‌ها معمولا به دو روش لیزری و الکترومکانیکی ساخته می‌شوند. بعد از طراحی و ساخت سیلندر مورد نیاز، می‌توان آن را به حالت پرس بر روی نایلون چاپ کرد. بهتر است افرادی که به چاپ نایلون به تعداد زیاد نیاز دارند از این روش استفاده کنند، زیرا چاپ تعداد محدود نایلون به وسیله این روش، مقرون به صرفه نیست.

 

  • چاپ سیلک : در این روش چاپ، تور ابریشم بر روی چهارچوبی قرار می‌گیرد و بر روی مواد ژلاتینی حساس به نور ریخته می‌شود. بعد از تابش نور بر این مواد، آن را می‌شویند و چاپ انجام می‌شود. معمولا از این روش برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

قیمت نایلون چاپی

چاپ |چاپخانه

قیمت نایلون تبلیغاتی بستگی به تعداد محصول، نوع جنس مواد اولیه، نوع چاپ و نوع پلاستیک دارد. چاپ پلاستیک توسط دستگاه‌‌ها و روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در این مطلب از آذین پلاست کامل به آن پرداختیم. بنابراین قیمت نایلون چاپی بستگی به نوع چاپ و میزان چاپ بر روی نایلون بستگی دارد. برای دریافت قیمت چاپ روی نایلون با کارشناسان آذین پلاست در تماس باشید.

جمع بندی

از روش‌های موثر و کم هزینه در تبلیغات می‌توان به چاپ روی پلاستیک اشاره کرد. چاپ روی نایلون و چاپ پلاستیک مزیت‌های زیادی برای کسب و کار و محصول به همراه دارد. شما عزیزان می‌توانید با چاپ اطلاعات مربوط به کسب و کار خود بر روی این نایلون چاپی، به مشتریان در شناخت بیشتر برندتان کمک کنید. در این مقاله از شرکت آذین پلاست کیمیا به بررسی نایلون چاپی پرداختیم.

دکمه بازگشت به بالا