بین المللی

نتانیاهو: قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود

به گزارش روابط عمومی به نقل از روابط عمومی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعضای کابینه خود قول داد جنگ را متوقف نکند.

به گزارش سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر اسرائیل احتمال دستیابی به توافق را نیز بسیار ضعیف ارزیابی کرد.

نتانیاهو به اعضای کابینه خود همچنین گفت: بایدن شروط واقعی که اسرائیل با آن درباره آتش بس موافقت کرده است، ارائه نکرده است.

اخیرا جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا طرح و پیشنهادی را ارائه کرده مبنی بر این که آتش‌بس فراگیر در نوار غزه حاکم شود،‌ نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از این منطقه خارج شوند،‌ علاوه بر این آزادی اسرا، بازگشت ساکنان شمال نوار غزه به خانه‌هایشان و نیز افزایش روند کمک رسانی‌ها به نوار غزه برای حمایت از نیازهای انسانی در این منطقه از دیگر موضوعاتی بوده که در طرح پیشنهادی مطرح شده است.

پبشتر دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این طرح پیشنهادی اعلام کرده بود که نتانیاهو مصمم است جنگ را تا زمانی که تمامی اهدافش محقق نشده، پایان ندهد.

310310

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا