علمی و پزشکی

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شد

در سال 1399 ، نتایج نهایی آزمون استخدام متمرکز علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و سازمانهای انتقال خون کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی ، آزمون استخدام متمرکز برای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و بهداشت و سازمان انتقال خون کشور در تاریخ 24 بهمن ماه سال 1389 برگزار شد. گزارش نهایی برای مرحله اول انتشار را می توان در پورتال اطلاعاتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کرد.

داوطلبان هر دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و سایر م institutionsسسات تحت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی باید مطابق با نتایج منتشر شده در متن و شرح اطلاعیه منتشر شده در وب سایت ملی اقدام کنند. سازمان سنجش آموزشی.

همه متقاضیان ریز نمرات باید اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدام را با پیوند به پورتال اطلاعات دانشگاه یا کالج مربوطه و سازمان مربوطه به دست آورند.

پذیرش در آزمون حقوقی با تأیید هسته پزشکی مربوطه دانشگاه و توانایی های جسمی ، روحی ، ذهنی و حرکتی افراد ، گروه پزشکی حرفه ای موسسه یا کمیسیون پزشکی انجام می شود. قوانین بهداشت جسمی و روانی وزارت.

متقاضیانی که مدارک مورد نیاز برای شروع کار را در زمان تعیین شده توسط دانشگاههای علوم پزشکی ارائه نکنند ، از مراحل بعدی محروم می شوند و حق اعتراض نخواهند داشت در چنین مواردی ، سایر شرکت کنندگان با حد نصاب و شرایط آگهی ، با موافقت سازمان سنجش آموزش کشور ، با حاشیه مربوطه دعوت می شوند.

نتایج اتمام مشاغل باقیمانده پس از بررسی اسناد و انجام مصاحبه (در این مشاغل) در پورتال اطلاعاتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

متقاضیانی که به نتایج مصاحبه ، نمره تولد و طول مدت خدمت در یک عمل عروق بیماری کرونا اعتراض دارند ، لازم است که از دانشگاه ها یا کالج های مناسب و سازمان مصاحبه شده و اسناد را بررسی کنند و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری کنند. . .

متقاضی مسئول عدم رعایت شرایط منتشر شده در متن اطلاعیه و تغییر بعدی یا ارسال اسناد ناقص در زمان تعیین شده خواهد بود و در هر مرحله از تست ، مسابقه و استخدام ، متقاضی اشتباه شناخته می شود یا اطلاعات در صورت صدور دستور کار خطای عمدی است ، دستور لغو می شود و بی اثر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا