نحوه استفاده از بادی اسپلش

معمولا افراد سعی می‎کنند برای ماندگاری بادی اسپلش مقدار بیشتری از آن را استفاده کنند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش به دست آورید. اغلب خانم‎ها معمولا از این موضوع شکایت می‎کنند که بادی اسپلش یا بادی میستی که بر روی پوست استفاده می‎کنند، معمولا در مدت کوتاهی تاثیر خود را از دست می‎دهد. برای جبران این موضوع، معمولا افراد سعی می‎کنند مقدار بیشتری از بادی اسپلش را استفاده کنند.

اغلب ادکلن های ویتابلا و بادی اسپلش ها با رایحه ای مشابه عطر و ادکلن تولید می شوند. بنابراین به دلیل قیمت زیاد عطر و ادکلن، اگر به رایحه ای علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم Body Splash آن را خریداری نمایید.

استفاده از مقداری زیادی بادی اسپلش یا بادی میست به منظور ماندگاری بیشتر بو، چاره کار نیست. بهترین راه حل برای اینکه بو مدت بیشتری روی پوست بماند، این است که قبل از استفاده پوستتان را آماده کنید. این کار باعث می‎شود که بوی محصول در طول روز روی پوست باقی بماند حتی اگر قبلا پس از مدتی کوتاهی بوی آن از بین می‎رفته است.

چگونه ماندگاری بادی اسپلش را افزایش دهیم؟

بهتر است قبل از استفاده از بادی اسپلش، با دوش گرفتن شروع کنید. سپس با یک حوله تمیز آب اضافی روی پوست را خشک کنید. از آنجا که منافذ پوست بلافاصله پس از حمام باز هستند، اسپری را جذب می‎کنند تا رایحه آن مدت بیشتری باقی بماند.

به دنبال یک لوسیون بدون بو و یا لوسیون بوداری باشید که رایحه آن به بادی اسپلش شما نزدیک باشد. آن را روی نواحی که می‎خواهید از بادی اسپلش استفاده کنید، بزنید. بر روی نواحی دارای نبض مانند مچ دست، گردن، بین سینه‎ها، پشت زانو و آرنج بیشتر تمرکز کنید.

محصول را از فاصله سی سانتی پوست به سمت خودتان بگیرید. سر اسپری باید به سمت نقاطی باشد که قبلا لوسیون زده اید. این فاصله باعث می‎شود تا هوا اسپری را پراکنده کرده و روی کل پوست پخش کند. این کار را تا زمانی که تمام نواحی مورد نظر به اسپری آغشته شوند، تکرار کنید.

قبل از لباس پوشیدن، اطمینان حاصل کنید که اسپری کاملا خشک شده باشد. اگر می‎خواهید موهایتان نیز رایحه خوبی داشته باشد، می‎توانید کمی از بادی اسپلش را روی برس خود اسپری کنید و موهایتان را شانه کنید.

همچنین می‎توانید یک تکه پنبه را به اسپری آغشته کنید و آن را در لباس زیر خود قرار دهید. این کار باعث می‎شود در طول روز نیز بوی بادی اسپلش biz همراه شما بماند.

اگر بادی اسپلش یا بادی میست به این روش استفاده شود، رایحه ملایم و ماندگاری را ایجاد می‎کند. استفاده بیش از حد از بادی اسپلش باید کنترل شود زیرا می‎تواند باعث تحریک مجاری تنفسی خود فرد و اطرافیان شود.

استفاده از بادی اسپلش و بادی میست، نسبت به عطرهای قدیمی مزایای بیشتری دارد اما باید از آن‎ها به شیوه درست استفاده شود تا باعث ناراحتی بقیه افراد نشود. همچنین توجه داشته باشید که بادی اسپلش‌ها برای پوشش بوی بد بدن که ناشی از عدم رعایت بهداشت و حمام نکردن است، طراحی نشده اند. این محصولات جایگزین ضد تعریق و دئودرانت‎ها نیستند. پس از استحمام و قبل از بادی اسپلش، باید از ضد تعریق‌ها استفاده کنید.

تهیه و گردآوری شده توسط تیم تحریریه

بادی اسپلش زنانه سلنا کالیستا

بادی اسپلش زنانه سلنا کالیستا، یک محصول زیبایی است که برای نرم کردن و تقویت پوست و بهبود رطوبت آن طراحی شده است. این بادی اسپلش، با استفاده از عصاره آلوئه ورا، روغن‌های گیاهی و ویتامین E، پوست شما را تغذیه کرده و آن را از خشکی و حساسیت‌های مختلف محافظت می‌کند. علاوه بر این، بوی خنک و شادابی که این بادی اسپلش ارائه می‌دهد، حس جذابیت شما را افزایش می‌دهد.

بادی اسپلش زنانه آنجلو ویکتوریا رز

بادی اسپلش زنانه آنجلو ویکتوریا رز اسپری است که روی بدن اسپری می‌شود. این محصول عطری است که حاوی رایحه‌ای طراوت بخش بوده و برای بانوان طراحی شده است. برای استفاده از آن، به سادگی مقدار کمی از آن را روی بدن خود بپاشید. طرز استفاده از بادی اسپلش بعد از دوش است. این محصولات بعد از دوش  یا حمام ، ماندگارتر هستند.

بادی اسپلش زنانه تمپتیشن ویکتوریا

بادی اسپلش زنانه تمپتیشن ویکتوریا یک عطر خنک و ملایم برای زنان است که توسط برند معروف ویکتوریا ساخته شده است. این عطر با اسانس‌های میوه‌ای مرکباتی از پرتقال، لیمو ترش و نارنگی شروع می‌شود و با ترکیبی از گل رز، یاسمن و آلوئه ورا تکمیل می‌شود. در پایه این عطر، وانیل، شکلات سفید، مشک و چوب سدر استفاده شده است. بادی اسپلش زنانه تمپتیشن ویکتوریا، مناسب برای استفاده در روزهای گرم تابستان با کفش‌ها و لباس‌های مختلف است.

معایب بادی اسپلش

بادی اسپلش بهتر است در طول روز تمدید شود؛ چراکه رایحه های بادی اسپلش در مقایسه با دیگر خوشبو کننده ها اغلب خیلی ماندگار نیست.
از معایب دیگر بادی اسپلش برخورداری از ترکیبات روغنی است. به همین دلیل اگر روی لباستان زده شود، امکان دارد رد روغن را روی لباس خود مشاهده نمایید.

طرز استفاده از بادی اسپلش برای ماندگاری بیشتر رایحه آن

ازآنجاکه بیشتر ترکیبات اسپری های بدن از نوع بادی اسپلش، الکل و آب است، رایحه آنها مانند عطر و ادکلن میلانو اصل ماندگاری ندارد و بهتر است هر چند ساعت بادی اسپلش خود را دوباره اسپری کنید. مراحل زیر کمک می کند ماندگاری بادی اسپلش شما بیشتر شود:

  1. ابتدا به حمام بروید. منافذ پوست مرطوب و تمیز باز است و رایحه را بهتر حفظ می کند.
    هنگام استحمام اگر از صابون یا شامپویی با بویی نزدیک به رایحه بادی اسپلش خود استفاده کنید، ماندگاری بادی اسپلش را بیشتر می کند.
  2. بعد از حمام کردن، پوستتان را با حوله به آرامی خشک کنید.
  3. از لوسیون مناسب پوست خود برای آبرسانی و مرطوب کردن پوستتان استفاده نمایید.
  4. پیشنهاد می کنیم رایحه لوسیون را نیز مشابه رایحه بادی اسپلشتان انتخاب نمایید. اگر لوسیون با رایحه شبیه به بادی اسپلشتان پیدا نکردید، از لوسیون بدون بو یا رایحه استفاده کنید.
  5. اکنون که بدن خود را با لوسیون به خوبی آبرسانی کردید، اسپری خوشبو کننده یا بادی اسپلش خود را روی بدنتان اسپری کنید.
  6. روی بخش های نبض دار بدن بیشتر از بادی اسپلش اسپری کنید؛ قسمت هایی مثل جلوی گردن، پشت زانوها، مچ دست و قفسه سینه.
  7. موقع اسپری کردن بادی اسپلش کمی دورتر باشید تا قطره های اسپری بدن به خوبی پراکنده شود و روی پوست قرار بگیرد.نکته مهم: حتماً بعد از اسپری کردن بادی اسپلش کمی صبر نمایید تا به خوبی جذب پوست شود. بعد لباس بپوشید. بادی اسپلش ها رایحه ای ماندگار ندارند. درنتیجه،‌ برای استفاده روی لباس به هیچ وجه مناسب نیستند.
    می توانید پیش از رفتن به رختخواب یا برای داشتن صبحی پر انرژی این مراحل را انجام دهید و حس خوب استفاده از بادی اسپلش را تجربه نمایید
خروج از نسخه موبایل