نزدیکی تعداد بستری‌های کرونا به ترخیص‌ /اولین سهمیه رمْدسیویر به بوشهر می‌آید

روابط عمومی / بوشهر دبیر ستاد ضد انحصار در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 329 بیمار در بخش های داخلی بیمارستان های استان بوشهر بستری می شوند.

سعید کشمیری با بیان اینکه 64 بیمار در 24 ساعت گذشته در بخش های داخلی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند ، گفت: در حال حاضر 165 مورد مثبت در بیمارستان های استان بستری شده است.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 59 بیمار در بخش های عروق کرونا استان بوشهر در شرایط خوبی از بیمارستان مرخص شده اند که 32 نفر از آنها “مثبت” هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: “متأسفانه امروز یک نفر درگذشت ، 18 ژوئیه.” دیروز ، پنجشنبه ، 17 ژوئیه ، 10 نفر جان باختند. آزمون تاج آنها امروز مثبت اعلام شد و بین 62 تا 89 سال سن دارند.

به گفته این مقام مسئول ، در حال حاضر 56 مورد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند: 34 نفر از آنها در حال حاضر با کمک دستگاه در حال تنفس هستند.

دبیر ستاد ضد انقباض در استان بوشهر با اشاره به تولید ملی RemedSivir در کشور گفت: این دارو هفته آینده به استان بوشهر تحویل داده می شود و طبق تشخیص پزشک برای بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب تجویز می شود.

کشمیری افزود: RemedSivir در مطالعات داخلی در مورد اثرات درمان عروق کرونا بررسی های مثبتی دریافت کرده است و پس از ایالات متحده و اروپا ، ایران یکی از معدود کشورهایی است که تولید این دارو را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونری در حال نزدیک شدن به تعداد ترشحات است ، گفت: به لطف همکاری خوب انسان و همچنین استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی ، تعداد بیماران کرونری تثبیت شده و در آینده نیز ادامه خواهد یافت. این تعداد کاهش می یابد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل