نقش نیروی دریایی بر تحولات کنونی در منطقه بسیار تاثیر گذار است

روابط عمومی/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: نقش نیروی دریایی بر حفظ قدرت و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران و تحولات کنونی در منطقه بسیار تاثیر گذار است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، ۱۰ تیر ماه در دیدار دریادار دوم ستاد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا به مناسبت هفته قوه قضائیه با تقدیر از زحمات تمامی نیروهای نظامی در برقراری امنیت و آرامش در کشور، اظهار کرد: نقش نیروی دریایی بر حفظ قدرت و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران و تحولات کنونی در منطقه بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: باید تمامی سازمان‌ها و نهادها با تعامل، هم افزایی و هم‌فکری در مسیر ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزمان گام بردارند.

دیدار مدیر عامل مخابرات گیلان با رئیس کل دادگستری 

رئیس کل دادگستری استان گیلان با قدردانی از تمامی مدیران و مسئولان استان در برپایی انتخاباتی سالم و با شکوه تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید خدمت شایسته و صادقانه ای به مردم ارائه دهیم و با این خدمت رسانی دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایت خداوند در گرو تحصیل رضایت مردم است، افزود: تمام دین در خدمت به مردم خلاصه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس شورای قضایی گیلان، حضرت امیرالمومنین (ع) را الگوی حکمرانی اسلامی دانست و افزود: باید در بین یکدیگر با رحم و مروت و مهربانی رفتار کنیم و با دشمنان خدا و کفار با شدت و قاطعیت برخورد کنیم.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل