نوای آنلاین برترین گروه سرود جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شهرام فرجی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری آئین پایانی سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و اعلام برترین‌های این دوره از جشنواره اظهار کرد: گروه سرود نوای آنلاین لردگان، عنوان برترین گروه سرود این رویداد مهم موسیقی را به دست آورد.

وی افزود: آئین پایانی جشنواره موسیقی فجر در ایستگاه سی و نهم خود پس از یک هفته اجرای گروه‌های مختلف موسیقی، شامگاه شنبه ۲۸ بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی موسیقی کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد و گروه سرود نوای آنلاین لردگان به عنوان یکی از گروه‌های راه یافته به این رویداد بین‌المللی توانست در جمع برترین‌های این دوره قرار گیرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مربیگری این گروه سرود را امید بابامیر ساطحی و سرپرستی آن را رستم بابامیر بر عهده دارند، ادامه داد: این گروه هنری پس از شرکت در جشنواره منطقه‌ای سرود فجر در اصفهان و با اعلام نظر داوران این جشنواره، جواز حضور در بخش ظرفیت ویژه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر را به دست آورد.

فرجی عنوان کرد: علاوه بر گروه سرود نوای آنلاین لردگان، ۹ گروه دیگر از مناطق مختلف کشور نیز در این بخش پذیرفته شدند که نماینده چهارمحال و بختیاری توانست با اجرایی موفق سه اثر در کوشک هنر تهران، رقیبان را پشت سر گذاشته و به تندیس این رویداد مهم موسیقی کشور دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: گروه ۲۰ نفره نوای آنلاین آثاری به نام «زادگاه شیرون» با موضوع سردارن و بزرگان وطن، «بوی بُهار» با موضوع امام زمان (عج) و «آ گُلِی» با موضوع آداب و رسوم مناطق بختیاری را در جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد که با استقبال خوب مخاطبان نیز همراه شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی هم‌زمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل