اقتصادی

نوروزی: برق چاه‌ها را قطع نکنید

یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم بروکراسی اداری را کاهش دهیم، نظارت‌ها را دقیق کنیم و شهامت بخش خصوصی را برای جهش تولید و مشارکت مردم افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: نمایش غرورآفرین فرزندان دلاور این سرزمین و مسئولین نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران مردمی و مقتدر در پاسخ حمله شرورانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشور ایران در سوریه را به مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران عرض تبریک دارم؛ ان‌شاءالله در سایه مقاومت‌های ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه به زودی شاهد محو شدن این غده سرطانی باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امیدوارم بتوانیم بروکراسی اداری را کاهش دهیم، نظارت‌ها را دقیق کنیم و شهامت بخش خصوصی را برای جهش تولید و مشارکت مردم افزایش دهیم.

این نماینده مجلس در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو، تاکید کرد: اقتصاد ما بر پایه کشاورزی است اما روزانه ۶ تا ۸ ساعت در سالی که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند برق چاه‌ها قطع می‌شود؛ امنیت غذایی و خودکفایی برای ما مهم است؛ برق چاه‌ها را قطع نکنید.

نوروزی همچنین خواستار رسیدگی مقامات دولتی به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش شد؛ حل و فصل مشکلات مربوط به تأسیس جاده علی آباد کتول به شاهرود به عنوان کریدور بین المللی، اجرای شبکه فاضلاب علی آباد کتول، کاهش سهمیه سوخت چاه‌های آب تراکتورها و ماشین آلات کشاورزی، عدم پاسخگویی مدیرعامل شرکت دخانیات به مطالبات توتون کاران، تسریع در مشخص شدن مرز جغرافیایی استان مازندران با استان‌های گلستان و سمنان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، افزایش حقوق کارکنان وزارت خانه‌های بهداشت، جهاد کشاورزی و کشور و همچنین نوسازی مدارس، پرداخت فوق العاده ویژه کارکنان و پرستاران، افزایش تخت بیمارستان، آموزشی نمودن بیمارستان علی آباد کتول و لزوم اتخاذ تدبیر درباره افزایش هزینه دارو و درمان از جمله مطالبات نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا