نکات بهداشتی و ایمنی در خرید و استفاده از داروهای جنسی

کاندوم

برای خرید کاندوم از داروخانه دو حالت وجود دارد اینکه شما اصلاً از مطرح کردن این موضوع خجالت نمی‌کشید انواع کاندوم را میشناسید و میدانید که به چه مدلی نیاز دارید. در این حالت به راحتی می توانید از داروخانه ها خرید کنید. اما افرادی در حالت دوم هستند که هم خجالت می کشند و هم نام کاندوم مورد نیاز خود را نمی دانند؛ این افراد نمی دانند در داروخانه به جای کاندوم چه بگویند و باید به چه سبکی به فروشنده بفهمانند که به کاندوم و چه نوع کاندومی نیاز دارند.

در اقدام اول شما باید بدانید که کاندوم ها انواع مختلفی دارند، برای خرید کاندوم باید خودتان از قبل انواع کاندوم را بشناسید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید. اقدام دوم، بعد از شناخت انواع کاندوم های موجود، شما برای خرید کاندوم از داروخانه باید اسم شرکت تولید کننده کاندوم و اسم مدل مورد نظر به یاد داشته باشید.

کاندوم ها در ایران توسط چند شرکت معروف ایرانی تولید می شوند و برای هر کدام مدل ها و طرح های مختلف وجود دارد. با گفتن اسم شرکت یا برند موجود فروشنده متوجه می‌شود که شما به کاندوم نیاز دارد با گفتن اسم مدل در کنار اسم برند مدل کاندوم مورد نظر هم برای فروشنده روشن می شود. برای مثال میتوانید بدون اینکه به اسم کاندوم اشاره کنید، بگویید کاپوت یا می خواهید.

بنابراین برای خرید کاندوم ابتدا باید انواع کاندوم های موجود را بشناسید و نام شرکت تولیدکننده و برند مورد نظر را به یاد داشته باشید و هنگام خرید از داروخانه نام شرکت و برند را ذکر کنیم با گفتن نام شرکت و برند احتمالاً مسئول داروخانه متوجه می‌شود که شما به کاندوم و چه نوع کاندومی نیاز دارید.

و اما راه حل این مشکل و خرید بی دردسر کاندوم

از آنجایی که این داروخانه سعی می کند این کالا را بدون واسطه به دست شما برساند، خرید از آن می تواند بسیار مقرون به صرفه نیز برای شما تمام شود. در ضمن با این روش، می توانید مطمئن باشید که بهترین نوع کاندوم تاخیری، خاردار، ترکیبی، فضایی و کاندوم زنانه را انتخاب کرده و دقیقا همان موردی که مد نظرتان بودن است به دست شما برسد. بدون شک با خرید از این  ، بسیاری از مشکلاتی که در مورد خرید کاندوم تا به حال داشته اید از بین رفته و دیگر نیازی نیست نگران نگاه ملامت بار و سنگین کسانی که در داروخانه و یا مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی حضور داشتند، باشید و یا میتوانید کاندوم را بدون دردسر از فروشگاه تیمارطب تهیه کنید..

در ادامه چند تا از معروف ترین مدل های کاندوم را معرفی می کنیم:

انواع کاندوم

 معمولاً افراد با توجه به سلیقه ی خود از یکی از انواع کاندوم ها استفاده می کنند:

کاندوم های ساده و کلاسیک برای افرادی مناسب است که فقط برای جلوگیری از بارداری ناخواسته یا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های جنسی قصد استفاده از کاندوم دارد.

 افرادی که دچار زود انزالی هستند یا دوست دارند رابطه ی طولانی تری را تجربه کنند، می توانند از استفاده کنند. که برای پیشگیری از بیماری و بارداری ناخواسته هم مناسب هستند.

 افرادی که هنگام رابطه جنسی لذت جنسی خانم برایشان اهمیت دارد و یا شریک جنسی  انها خیلی دیر به ارگاسم می رسد، می‌توانند از استفاده کند که باعث تحریک بیشتر بانوان و ایجاد رابطه زناشویی فوق‌العاده می شود و برای پیشگیری از بیماری و بارداری هم مناسب هستند.

 

محصولات در ترب

‫2 دیدگاه ها

  1. من همیشه از خرید کاندوم خجالت می‌کشیدم و نمی‌دونستم چطور بگم به فروشنده. حالا با این توضیحات متوجه شدم که اگر نام برند و مدل رو بدونم، خیلی راحت‌تر می‌تونم خرید کنم. این مقاله به کسانی که هنوز برای خرید کاندوم مشکل دارند، راهنمای خوبی هست.

  2. توضیحات درباره انواع کاندوم‌ها خیلی مفید بود. الآن می‌دونم که برای چه نیازی باید از چه نوع کاندومی استفاده کنم. مثلاً کاندوم‌های تاخیری برای زود انزالی و کاندوم‌های خاردار برای افزایش لذت. با این اطلاعات انتخاب بهتری می‌توانم داشته باشم.

دکمه بازگشت به بالا