هجوم یوفوها به آمریکا |‌ دفتر ردیابی یوفو دولت آمریکا چیست؟

غزل زیاری_ حدود شش ماه از بازگشایی کتاب ردیابی بشقاب پرنده در دولت آمریکا می گذرد و در همین مدت کوتاه، این کتاب ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

عکس | این قورباغه های شیشه ای در شب ناپدید می شوند!

قبعد جلب جنگنده اف‌35 که کلبان‌ها دوستش!

در همین راستا، شان کرک پاتریک، مدیر این دفتر به آسوشیتدپرس گفت: در شش ماه گذشته، این دفتر (موسوم به AARO) صدها گزارش از مشاهده یوفوها از پرسنل ارتش آمریکا دریافت کرده است.

این موارد را باید به بیش از 140 مشاهده بشقاب پرنده توسط ارتش آمریکا بین سال های 2004 تا 2021 اضافه کرد که قبلاً در گزارش منتشر شده توسط پنتاگون در ژوئن 2021 ذکر شده بود.

در گزارش جدیدی که در سال جاری توسط پرسنل نیروی دریایی و هوایی آمریکا ارائه شد، برخی پدیده های غیرعادی و ناشناخته (UAP) و بشقاب پرنده ها در آسمان، زیر آب و فضا مشاهده شده است.

ردیابی بشقاب پرنده در آمریکا چیست؟

البته به گفته کرک پاتریک، هیچ یک از این گزارش ها، چه قدیمی و چه جدید، حاوی نشانه هایی از فعالیت موجودات فرازمینی و بیگانگان نیست.

دفتر AARO که در ژوئیه 2022 تأسیس شد، وظیفه بررسی و تأیید گزارش های ارائه شده توسط شاخه های مختلف ارتش ایالات متحده در مورد بشقاب پرنده ها را داشت.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا در 7 دسامبر، UAP هر چیزی در فضا، در آسمان، روی زمین، روی دریا یا زیر دریا است که قابل تشخیص نباشد و قابل شناسایی باشد. به عنوان تهدیدی برای تأسیسات یا عملیات ارتش ایالات متحده در نظر گرفته می شود.

کرک پاتریک در ادامه خاطرنشان کرد که افزایش ناگهانی گزارش‌های جدید ممکن است نتیجه جستجوها و اعلان‌های اخیر AARO باشد.

به گفته برخی منابع ناشناس، پنتاگون در ماه نوامبر به نیویورک تایمز گفت که ابهامات مربوط به تعدادی از گزارش‌های مشاهده شده قبلا برطرف شده است و به گفته آنها، بسیاری از گزارش‌های مبتنی بر مشاهده بشقاب پرنده‌ها ممکن است پهپادهای نظارتی معمولی بوده باشند. کشورهایی مانند چین یا روسیه و برخی دیگر احتمالاً مرتبط با هواشناسی از جمله هواشناسی هستند.

در همین حال، کرک پاتریک خاطرنشان کرد که AARO در حال کار بر روی راه‌هایی برای شناسایی منابع رایج UAPها، مانند هواپیماهای خارجی یا داخلی است که ممکن است امضاهای فنی متمایز از خود به جای بگذارند یا ممکن است با استفاده از فناوری ایجاد شوند.

این دفتر در نظر دارد به زودی در سال جاری گزارش دقیق تری از این تحقیقات ارائه کند.

منبع: Live Science

227227

دکمه بازگشت به بالا