هشدارها و درخواست‌های مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی درباره پیک پنجم کرونا

دکتر عباس آقازاده ، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی ، نامه ای به نمایندگی از اعضای مجمع سازمان به شرط پیک پنجم و هشدارهای لازم برای رسیدگی به آن ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی ، در این نامه از مقامات خواسته شده است که سخنان جامعه پزشکی را این بار در زمینه جادوی کرونا جدی بگیرند و از نظرات دلسوزانه فعالان خط مقدم برای کمک به مردم شریف ایران با عجله استفاده کنند. مبارزه با اپیدمی

در این نامه بسته شدن کشور به مدت دو هفته و همچنین معرفی سریع و م ofثر واکسن های ایمن و تأیید شده توسط سازمان بهداشت جهانی برای کاهش مرگ و میر و جلوگیری از شیوع سریع این بیماری همه گیر توصیه شده است. این نامه همچنین به مردم توصیه می کند که در خانه بمانند ، مگر در شرایط اضطراری و خطرناک ، زیرا خطر جدی و حادثه فوری وجود دارد.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در بخشی دیگر از این نامه گفت: در شرایط کنونی کشور کرونا در حال مرگ است ، کارکنان پزشکی مجروح و فرسوده شده اند ، تخت های بیمارستانی در سراسر کشور وجود دارد. به مقامات می گویند اشباع شده است. زمانی برای اشتباه و ادامه مدیریت اشتباه وجود ندارد.

در این نامه همچنین آمده است که جامعه پزشکی از هیئت های عزاداری محرم از سراسر کشور تشکر می کند که مسئولانه مراسم عزاداری را تعطیل کرده و آن را به رسانه ملی و در خانه محدود کرده اند.

در این نامه ، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از علمای شیعه و رهبران مذهبی ایران خواسته است که به نمایندگی از اعضای مجمع این سازمان فتوا و هشدار دهند. این لحظه مهم را اعلام کنید. بسیاری از ایرانیان بر اثر مراسم عزاداری جان خود را از دست می دهند. در شرایط دشوار امروز ، با اعمال محدودیت ، مسلمانان این کشور قادر خواهند بود از تلفات جلوگیری کرده و سال آینده در مراسم خود شرکت کنند.

این نامه همچنین از مردم ایران می خواهد تا در برخورد با قوانین و مقررات وضعیت فوق العاده همکاری کرده و از آنها کمک بخواهند ، همچنین دولت جدید و کارکنان بهداشتی کشور باید نسبت به صدور هشدار و هشدار به صاحبان این روند اقدام کنند. جامعه پزشکی این موضوع را جدی گرفته و توجه کافی به آن دارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل