هشدار متخصصان کانادایی نسبت به افزایش مجدد مبتلایان کرونا

دسترسی:

مقامات کانادایی به مردم هشدار داده اند که برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا ، اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهند و پزشکان هشدار داده اند که در صورت بازگشایی مدارس ، درخواست آزمایش بیشتر می شود.

کارشناسان کانادایی نسبت به افزایش بیماری کرونر قلب هشدار می دهند

کانادا روز جمعه بدون مرگ گذشت ، این نشانه کنترل ویروس است ، اما اکنون نتایج مشخص نشده اند تا زمانی که تأثیر افتتاح مدرسه مشخص شد.

تقاضا برای آزمایش های کرونا ویروس در حال حاضر در برخی مناطق مهم انتاریو در حال افزایش است و با بازگشت کودکان به مدرسه افزایش می یابد. دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب باید تحت قرنطینه در منزل قرار بگیرند تا زمانی که بهبود یابند و دوباره آزمایش شوند. در این حالت ، اگر برنامه ها پر شود و آزمایش به تأخیر بیفتد ، خانواده ها مجبورند دوباره نقل مکان کنند.

دکتر Zane Chagla ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه مک مستر ، می گوید که مراکز ارزیابی باید قبل از موج جدیدی از آزمایشات آزمایشات کرونا ویروس آزمایشگاهی ، آزمایش افراد بدون علامت را که در معرض ویروس نیستند ، متوقف کنند.

به گفته دکتر چگلا ، پنج میلیون دانش آموز کانادایی به طور متوسط ​​سالانه هشت بار به عفونت دستگاه تنفسی فوقانی مبتلا می شوند و حتی اگر این تعداد دو سال باشد ، روزانه حدود 27000 دانشجو نیاز به آزمایش دارند.

هفته گذشته ، کانادا به طور متوسط ​​47807 آزمایش تاج در روز انجام داد. چاگلا گفت: “تعداد واقعی برنامه های آزمایشی برای بازگشت کودکان به مدرسه در سیستم مراقبت های بهداشتی کم نیست و این روند به وظیفه اصلی ما تبدیل خواهد شد.” بنابراین ، برنامه ریزی واکنش سریع به این واقعه بسیار مهم است.

فرماندار انتاریو صبح روز دوشنبه گفت که معاون نخست وزیر کانادا در مورد وضعیت آزمایش تاج بحث کرده است. وی گفت ، نه تنها انتاریو ، بلکه به زودی تقاضا برای بسیاری از آزمایشات در همه ایالت ها جمع می شود.

با این حال ، مقامات فدرال کانادا می گویند که آنها یک استراتژی “کاهش سرعت” را دنبال می کنند.

اما دکتر عرفان دالا ، معاون مرکز بهداشت وحدت ، که ناظر بر دو بیمارستان در تورنتو است ، گفت که این کشور باید تا جای ممکن به طور کامل جایگزین شود ، مانند نیوزیلند و حتی کشورهای آتلانتیک کانادا (ایالات همسایه). آتلانتیک) شامل چهار مرحله ، کنترل بیماری ، قرنطینه و سیاست پشتیبانی برای کنترل بیماری است.

دالا گفت طولی نمی کشد که در بیمارستان بستری شد و پس از آن شاهد افزایش مرگ و میرها بود.

اتحادیه مستقل معلمان در کبک نیز با طرح دعوی علیه دولت فدرال کانادا ، خواستار تسریع در آزمون و رشد تاج معلمان و دانش آموزان بر اساس برنامه وعده داده شده توسط دولت است. در مدارس باشید.

رئیس اتحادیه در بیانیه ای گفت كه دولت در حال مبارزه در برابر جنگ با تاج است و اگر ویروس فرصت دوم را به ما نمی دهد ، برنامه مشخصی ندارد.

به گفته رویترز ، از سوی دیگر ، نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در پیام خود دوباره از مردم خواست که زنگ هشدار را به صدا در آورند. وی گفت: “در حقیقت ، آخرین گزینه ای که ما می خواهیم این است که مانند فصل بهار قرنطینه دولت دیگری را مجبور کنیم.”

خروج از نسخه موبایل