علمی و پزشکی

هفته آینده تولید انبوه واکسن در ایران آغاز می شود

روابط عمومی / شن و ماسه فرمان امام ، رئیس ستاد ، گفت: “ما شش روش ساخت واکسن را دنبال کردیم ، اما یک راه سریع پاسخ دادیم که تولید واکسن ویروس را که در ایران است از بین برده است و هفته آینده تولید انبوه را آغاز خواهیم کرد.”

به گزارش روابط عمومی ، محمد محبر ظهر امروز با مراجعه به پایگاه خبری حضرت معصومه سلام الله علیها با آیت الله سید محمد سعید متولی آستانه مقدس و نماینده ولی فقیه در استان كوم دیدار و گفت و گو كرد صلح بالغ بر 350 پروژه کوچک و متوسط ​​با 1200 تا 300 شغل در حرم بانوی مقدس در کشور در حال ساخت است ، که می گوید: “این مشاغل اغلب سعی می کنند از مناطقی که مجاز نیستند جلوگیری کنند. واردات و صادرات را افزایش دهید.

وی افزود: فقط در سال گذشته ، فقط در سیستان و بلوچستان ، حدود 6000 میلیارد از 1600 میلیارد تسهیلاتی که ساختیم وارد نیروی کار شد و بیش از 2000 شغل ایجاد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام توضیح داد که صندوق بركت سالانه حدود 10 هزار میلیارد دلار هزینه می كند ، تاكنون 2000 مدرسه ، 2000 مسجد و 12 بیمارستان مجهز شده و 170 هزار نسخه برای بیماران سرطانی صادر شده است.

وی درباره فعالیت 40 نفر در ستاد اجرایی فرمان امام گفت: همه این خدمات گسترده فقط توسط این افراد محدود انجام می شود و این نشان می دهد شغل اصلی و ابزار مهم ما افراد هستند.

وی گفت: طی چند هفته گذشته ما پروژه ای برای یک کارخانه فرآوری گاز با ظرفیت 75 میلیون متر مکعب افتتاح کردیم که صادرات آن بالغ بر یک میلیارد دلار خواهد بود و در این مجتمع 20 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی گفت: “هر دارویی در دنیا داروی م drugثری در درمان عروق بیماری کرونا محسوب می شود. قیمت آن بسیار بالا بود ، بنابراین ما به سرعت این داروها را در مجموعه های تخصصی خود عرضه کردیم تا هزینه ای برای کشور نداشته باشیم. استفاده از بسترهای داخلی. «

این خبرنگار ادامه داد: ما 6 روش تولید واکسن را در پیش گرفته ایم اما پاسخی دریافت کردیم که تولید واکسن ویروس را به هر طریقی از بین برده است و در ایران سابقه دارد و تولید انبوه هفته آینده آغاز می شود ، علیرغم سایر روشهای تولید واکسن. ” “ما به آزمایش انسانی رسیده ایم.

ما تاکنون 400 میلیارد در بخش اشتغال و زیرساخت در استان کوم هزینه کرده ایم: با استفاده از این مبلغ 13000 شغل ایجاد شده یا در حال ایجاد است و اکنون قصد داریم 10،000 با 3000 میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم. ایجاد شغل.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه بزرگترین کارخانه تولید چادرهای سیاه در قم احداث می شود ، گفت: این کارخانه از پارچه هایی بهتر از پارچه های خارجی استفاده می کند.

وی ساخت 1800 خانه ملی در كوم را از دیگر برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اعلام كرد و گفت: ما باید 2 هزار و 600 میلیارد تومان در كوم هزینه می كردیم كه 400 میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای نیمه تعطیل اضافه شده است.

لازم به ذکر است که در این جلسه آیت الله سید محمد سعیدی حامی حرم مطهر ، نشان فاطمیون را به رئیس ستاد امام اهدا کرد.

نظام اسلامی ایران آماده پیروزی است

آیت الله سید محمد سعیدی در جلسه ای در حرم با بیان اینکه شن و ماسه امکانات زیادی دارد و می توان امیدهای زیادی از این شهر داشت ، گفت: “فرمایشات رهبر معظم انقلاب. من می خواهم.

وی افزود: علاوه بر خدمات و برنامه های ارائه شده در کشور ، باید مفهوم رهبری به عنوان یک حکم در بین مسئولان و مردم ترویج شود.

وی گفت: “ما ایرانیان ، تحت رهبری رهبر معظم انقلاب ، باید پیروز شویم ، همانطور كه ​​یكی از بزرگان گفت ، و ما باید پیروز شویم. نیروهای ارزشمندی وجود دارد كه می توانند در این مسیر نقش مهمی داشته باشند.”

وی ادامه داد: افرادی که نسبت به سخنان رهبری بی تفاوت هستند ، محروم ترین افراد هستند و این افراد باید درک کنند که در مسیری اشتباه حرکت می کنند و مسیر آنها نتیجه ای نخواهد داشت.

سعیدی با تأکید بر اینکه نباید فعالان کشور از حرکت های جهادی خود ناامید شوند ، گفت: “خون پاک شهدا از کسانی که در این سیستم به مردم خدمت می کنند حمایت می کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا