بین المللی

هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد/ خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی

هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد  خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی

پرسپولیس با برتری بر فولاد خوزستان برای استقلال در دربی خط و نشان کشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتها پرسپولیس ۴ بر ۲ برنده شد.

داور: سید رضا مهدوی

اخطار: محمدحسین کنعانی زادگان (پرسپولیس) ؛ حمید بوحمدان (فولاد خوزستان)

اخراج: مجتبی نجاریان (فولاد خوزستان)

گل‌ها: موسی کولیبالی (۱۱) و عبدالکریم حسن (گل به خودی) (۴۱) (فولاد خوزستان)؛ اوستون اورونوف (۳۵) عیسی آل کثیر (۵۴) محمدحسین کنعانی‌زادگان (پ۶۷) و مهدی ترابی (۷۴) (پرسپولیس)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (۱+۹۰- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (۷۸- محمد خدابنده‌لو)، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، امید عالیشاه (۷۸- وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۱+۹۰- ابوالفضل بابایی).

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، لوكاس كانديدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار (۵۶- علی شجاعی)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، وحید حیدریه (۸۶- احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (۸۶- عادل آرغند).

پرسپولیس در نیمه اول بازی بهتری ارائه کرد اما با اشتباهات علیرضا بیرانوند و خط دفاعی ۲ بر یک بازنده شد، اما در نیمه دوم نمایشی به مراتب بهتر داشت و با زدن ۳ گل در نهایت ۴ بر ۲ برنده شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و هم امتیاز با استقلال صدرنشین در رده دوم ایستاد. البته سرخپوشان یک بازی بیشتر برگزار کرده‌اند. فولاد هم با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا