ورزشی

همسر کدام استقلالی، پرسپولیسی است؟

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی؛مونا قادری، نایب رئیس انجمن پدل که سابقه حضور در تیم ملی والیبال را هم در کارنامه دارد، همسر میثم منیعی پیشکسوت فوتبال استقلال است که برخلاف همسرش یک پرسپولیسی دوآتیشه محسوب می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: قادری که از قهرمانی مجدد پرسپولیس هیجان‌زده است، به خبرورزشی می‌گوید: خیلی از این بابت خوشحال هستم؛ پرسپولیس بهترین و زیباترین عشق جهان است.

مونا قادری ادامه داد: پرسپولیس محبوب‌ترین تیم ایران است. من از دو سالگی طرفدار این تیم بودم؛ در آن روزها به همراه پدرم به ورزشگاه می‌رفتم، او مرا روی شانه‌هایش کول می‌کرد و با هم به استادیوم می‌رفتیم تا بازی‌های پرسپولیس را تماشا کنیم.

قادری ادامه داد: از همان روزها و یا بهتر است بگویم از زمانی که راه رفتن را یاد گرفتم، طرفدار و عاشق پرسپولیس شدم و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیر تیم‌های ملی پدل خاطرنشان کرد: پرسپولیس قهرمان لیگ شد چون شایستگی و استحاق آن را داشت، من ۸۵ دقیقه استرس داشتم و تا مرز سکته پیش رفتم.

قادری در پایان گفت: من برای پرسپولیس با همه استقلالی‌ها حتی همسرم کری می‌خوانم، در هنگام بازی‌های پرسپولیس همه می‌دانند نباید با من شوخی کنند.

251 251

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا