همکاری بین بخشی؛ مهمترین رویداد در پاندمی کرونا/کرونا همانند یک مانور بیولوژیک برای حوزه سلامت

فرمانده اقدامات ضد کرونا مهمترین رویداد در طی همه گیری کرونا را همکاری بین بخشی عنوان کرد: همه گیری کرونا یک مانور بیولوژیکی برای بخش بهداشت بود.

به گزارش روابط عمومی دکتر علیرضا زالی کوید ، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ، در کنفرانس بین المللی Covid 19 و سیستم مراقبت های بهداشتی ، تجربیات و درس های ستاد مرکزی کرونا را در پایتخت توصیف کرد.

وی با ارزیابی شرکت کنندگان در این کنفرانس خاطر نشان کرد: وضعیت مدیریت بیماری کرونا ویروس قلب در تهران با سایر استانهای کشور متفاوت است و تراکم جمعیت ، جمعیت حاشیه ای ، سکونتگاههای غیررسمی ، جمعیت متغیر در استانهای کوچک ، شهروندان غیرایرانی ، فقیر زیرساخت های بهداشتی و رو به زوال بیمارستان های دولتی نیاز بیشتری دارد.

دکتر زالی روند ایجاد ستاد ضد تاجگذاری پایتخت را تشریح کرد و خاطرنشان کرد که این بزرگترین دستاورد ستاد ایجاد هماهنگی ، همدلی ، همگرایی و هم افزایی بین بخشها برای کنترل بیماری همه گیر کرونا ویروس بود و به درک مشترکی رسید که ما نیاز به کمک به حل مشکل موجود است.

فرمانده ستاد تاج پایتخت مهمترین رویداد در طی همه گیری عروق کرونا ویروس را یک رویداد بین بخشی خواند: “بیماری همه گیر تاج یک مانور بیولوژیکی برای بخش بهداشت بود.”

به گفته دکتر زالی ، در این ساختار 25 موسسه و 465 شرکت تابعه کلانشهر تهران با مقرهای تاجگذاری تهران همکاری کردند و در یک جلسه تیمی شرکت کردند.

دکتر زالی با اشاره به همکاری خوب ارگان های مختلف از جمله نیروی انتظامی ، شهرداری ، سپاه ، ارتش ، دادگستری ، جامعه مدنی و سازمان های مردم نهاد با ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران گفت: بنابراین همکاری های بین بخشی اعمال محدودیت ها ، تغییر در الگوهای اپیدمیولوژیک و تصمیم گیری و اجرای آنها.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری و تصمیم گیری کاملاً پویا و پویا است ، خاطرنشان کرد: پروتکل ها بر اساس شواهد جدید به روز شده و تصمیمات جدیدی برای مقابله با این بیماری اتخاذ و منتشر شده و از طریق همکاری بین بخشی در سطح استان و کشور اجرا شده است. مرکز فرماندهی.”

دکتر زالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “با طولانی شدن همه گیری ، وضعیت به تدریج به بسیاری از مردم وارگان بازگشت و اعلام کرد که بخش بهداشت خطرناک است و فرهنگ را شکل می دهد و شکل می دهد. در مورد نیاز به ذخیره سازی “پروتکل ها و محدودیت ها اعمال شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت كه سازمانها و ارگانهای مختلف به طور داوطلبانه به ستاد و مراقبت های بهداشتی در استان تهران كمك می كنند.

حمایت از صندوق فقرا ، ایجاد بیمارستانهای صحرایی و تخت های نقاهت توسط نیروهای مسلح ، سپاه و بخش خصوصی ، همکاری بین سه دانشگاه علوم پزشکی برای مدیریت یکپارچه تختخواب های پزشکی ، همکاری بین شهرداری و منطقه ، سازمان سفره خانه های شهری ، پذیرایی از اقتصاد اسلامی بیمارستان ها مواردی از همکاری دکتر FanUp در ایجاد شرایط برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و راه اندازی سیستم 89511 برای پاسخگویی به شهروندان سازمان فناوری اطلاعات FanUp وجود داشته است. سالن ها

وی همچنین آغاز سوگند سلامتی و همه گیری امید برای تأمین نیازهای بهداشتی مردم مناطق آسیب دیده و تجهیزات پزشکی مختلف بیمارستان ها را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه ذکر کرد.

تعامل با هنرمندان ، فعالان بازارهای دیجیتال و اصناف ، جلسات با نمایندگان 22 سازمان غیردولتی و گروه های داوطلب برای فرهنگ سازی در جامعه و همکاری مستمر ، همکاری خیرین در سازمان فعالیت های توان بخشی ، همکاری م ofثر نهادهای انتظامی در کشف ماسک های بهداشتی قاچاق ، تجهیزات محافظتی و ضد عفونی کننده ها شبکه تشکل های خیریه و داوطلبانه نیز رویداد دیگری در طی همه گیری کرونا است که توسط دکتر هال پیشنهاد شده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری های کرونا با قدردانی از کارکنان این کنفرانس بین المللی امیدوار است که چنین سمینارهایی و تبادل اطلاعات و تجربیات بدست آمده در طی همه گیری کرونا در عرصه های ملی ، استانی و بین المللی منجر به راهبردهای جدید شود. مریض بودن.

وی خاطرنشان کرد: “بسیاری از فراز و نشیب های بیماری همه گیر کرونا درس های جدیدی را به ما آموخته است که مهمترین آنها هماهنگی ، تعامل ، همگرایی و هماهنگی بوده است ، به امید خدا می توانیم راه حل های خوبی برای نجات جان خود داشته باشیم. هموطنان.

طبق گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، 19 وبینار بین المللی و سیستم مراقبت های بهداشتی Covid 19 – آموزه های آموخته شده ، مشارکت مجازی بیش از 400 شرکت کننده داخلی و خارجی و رئیس و نماینده دفتر یونیسف در ایران تا ژوئن ادامه دارد . این وبینار مجازی توسط معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با پانل های ویژه برگزار شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل