اقتصادی

هیچ گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی اعلام نشده است – روابط عمومی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تشریح عملکرد این شرکت در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین، امام حسین (علیه السلام) گفت: حدود یک ماه پیش اقدامات ویژه ای در این شرکت اندیشیده شد و اکنون با توجه به با توجه به شرایط و مقیاس بین تولید و مصرف در کشور، خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی اعلام نشده است.

به گزارش ما، علی اکبر نژادعلی گفت: با توجه به شرایط موجود، قرار بود سوخت گیری در مناطق مختلف چالش برانگیز باشد و به یاری امام حسین (ع) و تلاش کارکنان ستاد و مناطق. سوخت گیری در تمامی نقاط غرب کشور از جمله ایلام، کرمانشاه، کردستان، آبادان و اهواز انجام شد و همچنین تمامی مرزهایی که مسیر خروجی زائران بود به خوبی انجام شد.

نژادعلی با بیان اینکه تامین سوخت در تمامی جایگاه های مجاور این مناطق به میزان مطلوب انجام شده است، تصریح کرد: 18 جایگاه سیار در نقاط مرزی مستقر شده که 6 جایگاه سیار در مرز مهران، 2 جایگاه است. در مرز خسروی، 3 ایستگاه در چذابه، 2 ایستگاه در شلما، 3 ایستگاه در خرمشهر، یک ایستگاه در مرز تمرچین و یک ایستگاه در مرز باشماق و همچنین یک ایستگاه سیار در کرمان آماده ارائه خدمات هستند. زائران از شرق به غرب

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صدا و سیما با تاکید بر اینکه سطح ذخیره سازی فرآورده های نفتی از قبل پیش بینی شده است، از تکمیل سطح قابل توجهی ذخیره سازی در میادین نفتی کرمانشاه، ایلام و آبادان خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، وی از افزایش سهم اتوبوس‌های درون شهری که زائرین را از سایر نقاط کشور به شهرهای مرزی جابه‌جا می‌کنند، خبر داد و گفت: 3500 اتوبوس بین‌شهری بین 5 تا 7 هزار لیتری در این منطقه مورد استفاده قرار گرفت. کارت، علاوه بر سهم ماه جاری، با هماهنگی ورزشگاه اربعین حسینی و با اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سوخت ذخیره سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در حمل و نقل زائران از شهرهای مرزی به نقطه صفر مرزی، 250 لیتر نفت و گاز به اتوبوس هایی که از منطقه اراک بودند و به تازگی از کارخانه ها رهاسازی شده بودند، اختصاص یافت.

این مکان مسئول میزان تحویل سوخت و خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگانی است که باید به اولین شهرهای عراق منتقل شوند. در عین حال با هماهنگی مسئولان مربوطه، تامین نفت و گاز لازم به موقع انجام شد.

وی با ابراز امیدواری در خصوص تامین گاز مایع کوره ها در حوزه روشنایی و پخت و پز اظهار کرد: تاکنون مشکلی در این زمینه گزارش نشده است و خوشبختانه به تعداد کافی فر موجود است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه امسال در کنار سایر بخش ها، این شرکت عملکرد بسیار خوبی در حوزه اربعین حسینی داشته است، گفت: این دستاورد مهم مسئولان و کارکنان این شرکت است. شرکت به ویژه در مناطق معین و مرزی است.

نژادعلی در پایان با تبریک برگزاری این راهپیمایی اربعین حسینی به مسئولان و کارکنان این شرکت به ویژه همکاران در نقاط مرزی و جایگاه های عرضه سوخت خاطرنشان کرد: امیدوارم این خدمت باعث رضایت پروردگار و شهدای آقا امام حسین (ع) شود. ص).) تصمیم گرفته شده است.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا