علمی و پزشکی

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

به گزارش شفاف ، گروه دارویی برکت در بیانیه ای اعلام کرد: گروه دارویی برکت پس از اطلاع وزارت بهداشت از نیاز و بروز موارد شدید و کمبود سرم در مراکز درمانی و افراد دارای مشکلات و مشکلات خریداری و وارد شده است. 3 میلیون سرم تزریقی برای تامین نیازهای داخلی کشور.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و تا ظهر امروز به وزارت بهداشت تحویل داده می شود و بیش از 2.5 میلیون سرم تصفیه و در روزهای آینده به وزارت گمرک تحویل داده می شود و در اختیار عموم و بهداشت قرار می گیرد. کارگران به

سیاست گروه دارویی برآورده ساختن نیازهای مستقیم و حیاتی افراد در زمینه پزشکی به هر نحوی است. از زمان شیوع ویروس کرونا در سال 1998 ، این مجموعه بر دانش و فناوری تولید داخلی کلیه محصولات و تجهیزات دارویی و دارویی و همچنین سرمایه گذاری و استفاده از تلاش شرکت های دانش بنیان و نخبگان جوان برای تولید داخلی مسلط شده است. برای کشور ، مانند راه اندازی بزرگترین کارخانه ماسک در کشور ، تولید و تولید انبوه اولین واکسن کرونا در ایران ، توسعه و تولید کیت های تشخیص ویروس کرونا. نهادها باید این محصولات و محصولات دارویی و بهداشتی را به میزان قابل توجهی وارد کنند و “اینها نیازهای مستقیم و حیاتی مردم را برآورده کرده است و بر تأمین نیازهای داخلی و ادامه این دو راه موازی برای حفظ سلامت عزیزان تمرکز خواهند کرد. کشور ما “.

دکمه بازگشت به بالا