واردات و صادرات محصولات کشاورزی مشروط به منافع تولید و تولیدکننده است

روابط عمومی/گیلان وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هر گونه تصمیم در خصوص واردات و صادرات مشروط به منافع تولید و تولید کننده خواهد بود، گفت: برای خرید برنج گیلان در حال بررسی هستیم و در استانداری گیلان تصمیم گیری می شود.

محمدعلی نیکبخت امروز که اولین سفر استانی خود را از گلستان آغاز کرده بود، پس از استان مازندران وارد استان گیلان شد و در بدو ورود از ایستگاه تحقیقاتی تاس ماهیان گیلان بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در سفر یکروزه خود به استان گیلان و در جمع خبرنگاران این استان، گفت: صیادی و آبزی‌پروری در کشور یکی از استعدادهای بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری و اشتغال بوده که مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی، مردم بتوانند از این ظرفیت بهتر استفاده کنند و این مهم در وضعیت اقتصادی صیادان و کشور تاثیر داشته باشد.

نیکبخت با بیان اینکه هر گونه تصمیم در خصوص واردات و صادرات مشروط به منافع تولید و تولید کننده خواهد بود، تصریح کرد: تصمیمی نخواهیم گرفت که تاثیر منفی در تولید و زندگی تولیدکننده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های لازم در زمینه واردات و صادرات انجام می‌شود تا اینگونه تصمیمات به نفع تولید و تولیدکننده باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی نیز عنوان کرد: برای خرید برنج گیلان در حال بررسی هستیم و در استانداری گیلان تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل