وارد فاز برنامه های میان مدت استان می شویم/ تشکر از همدلی و عقلانیت در مدیریت مسائل کلاله

فرودگاه

روابط عمومی/گلستان استاندار گلستان با اشاره به تدوین نقشه راه یک ساله گفت: با ویرایش 30 سند وارد فاز میان مدت و سپس برنامه بلندمدت می شویم.

دکتر علی محمد زنگنه امروز با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله که در سالن شهدای فرودگاه این شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: فرماندار، نماینده شورا و ائمه جماعات شهرستان كلاله دلسوز و مديريت خوبي دارند و توسعه را به نحو احسن پيش مي برد، گفت: از مردم و مسئولان براي عقلانيت و توسعه مبتني بر وحدت و همدلي تشكر مي كنيم.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان استان باید چشم انداز یکپارچه استان را به خود یادآوری کنند، افزود: از ابتدای ورود به استان مشکلات سیستم استان را شناسایی و راهکارهایی را در یک برنامه ارائه کردیم. شکل نظری.”

شبانه روزی کار می کنیم اما اگر کوتاه آمدیم عذرخواهی می کنیم

استاندار گلستان از تهیه برنامه اولیه یکساله قبل از ورود به استان خبر داد و گفت: امروز در پایان سال جاری ویرایش 30 قسمت از سند در حال نهایی شدن است تا بتوانیم در چارچوب آن وارد فاز شویم. یک دوره 3 ساله

زنگنا از افتتاح 3 هزار و 215 طرح و طرح اقتصادی در هفته خبر داد و گفت: این طرح ها بیش از 9 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار دارند و تخصیص اعتبار به صورت نقدی نسبت به سایر استان ها بیشتر است و اجرا می شود که ایجاد کرده است. شتاب بالا در استان

وی با اشاره به اینکه شبانه روز برای رفع کمبود آب و برق متناوب استان تلاش کرده ایم، ادامه داد: در این ماه های کوتاه بیشتر کمبود آب را جبران کرده ایم اما اگر در برخی نقاط مشکلی وجود داشته باشد. مانند کلاله، به طور کلی ما شرمنده و متاسفیم مردم.

برخی از مدیران غیر بومی بودند و به توسعه استان اهمیت نمی دادند

استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از مدیران غیربومی استان در سال های گذشته درد مردم را نادیده گرفته اند، تصریح کرد: دلیل اصلی عقب ماندگی استان به دلیل بی توجهی این مدیران غیر بومی است، هرچند که ما مدیران غیر بومی خیلی خوبی هم داشته ام آنها را حفظ و حمایت خواهم کرد.

زنگنه افزود: با کمک دکتر آریان پور نیز می خواهیم با تلاش مضاعف و البته حمایت مردمی و اصحاب رسانه مشکلات کلاله و شرق استان را مرتفع کنیم که عرضه کافی بود و بیشترین را داشتیم. قطعی ها و امسال با همکاری همه مدیران قطعی برق را به صفر رساندیم.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا