علمی و پزشکی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “ما قطعاً متعهد هستیم و واکسیناسیون مربوط به دیروز و امروز نیست ، بلکه همه کسانی که در بخش بهداشت کار می کنند ، حتی افراد نزدیک به سازمان بهداشت جهانی همسایه و دیگران. می داند که ما یکی از قوی ترین سیستم ها هستیم. “ما شبکه هایی در سطح منطقه داریم.

در سیستم شبکه کشور ، تاج بر اساس واکسیناسیون رایگان و اولویت است

وی گفت: “ما همیشه واکسیناسیون معمول را در کشور به صورت رایگان انجام داده ایم و این مسئله دیروز و امروز نیست.” در مورد واکسن کرونا ، واکسنی که بصورت آنلاین توزیع می شود قطعاً رایگان خواهد بود و این یک مشکل واقعی است ، بنابراین ممکن است شما نخواهید از کسی پول بگیرید.

اگر اولویتی ندارید ، نوبت خود را صبر کنید

رئیسی تأکید کرد اگر کسی اولویت دریافت واکسن را ندارد ، باید منتظر بماند تا نوبت واکسیناسیون برسد. در تمام دنیا یک مزیت وجود دارد و کشورهای بزرگی که واکسن های خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و پیشرفت کرده اند. در کشوری مانند چین که تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و تحریمی ندارد ، 9 درصد مردم واکسینه شده اند و 91 درصد هنوز واکسینه نشده اند. البته این براساس اولویت 9 درصدی است و برنامه ما براساس اولویت خواهد بود.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت گفت که رسانه ها و روزنامه نگاران بخشی از یک کارگروه حساس هستند و اولویت سوم دریافت واکسن تاج است که انشالله کار دور و حساس است از جمله به عنوان خلبان ، رسانه و زندانی. ما داریم می آییم.

دکمه بازگشت به بالا