واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به مفقود شدن 2500 کیلوگرم بانداژ بیماران دارای مجوز از وزارت بهداشت، این مشکل را تکذیب کرد و گفت: حدود یک سال است که با وزارت بهداشت صحبت می کنیم. در تیرماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور 1400 پرسنل و شامل کلیه کارکنان غذا و دارو از جمله خانم زهره زرین کلاه که مسئولیت وزارت بهداشت را بر عهده داشت، حضور داشتند، اما نتوانستند به اعضای سازمان اطلاع دهند. تعداد پانسمان های کمیسیون بهداشت.

وی گفت: من اعلام می کنم 2500 کیلو لباس در وضعیت نامفهومی قرار دارد. اگر اشتباه کنم از من شکایت می کنند و به یقین می توانم بگویم 2500 کیلوگرم لباس گم شده یا لو رفته است. خانه eBay یا بیرون.» از طریق وزارت بهداشت؛ اگر از خانه eBay درز کنند من را پاسخگو می کنند و اگر از طریق وزارت بهداشت درز کنند جواب می دهند.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گویند باند وجود ندارد، 2500 کیلو باید کجا باشد و در چه انباری و تا چه مدت نگهداری شود؟ اگر قرار بود تا پایان دهه 1400 این باندها بیایند و آنها را بگیرند، اگر تاریخ مصرفشان گذشته باشد یا در شرف انقضا باشد، برای بیماران ما هیچ فایده ای نخواهد داشت. تنها جایی که باید از آن بازدید کرد خانه eBay است. حداقل باید به ما بگویند که تعداد بانداژها چقدر است و تاریخ انقضا را باید برنامه ریزی کنیم.

وی با رد پاسخ وزارت بهداشت گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را موظف به رسیدگی به این موضوع کرده اند که به انبار ما مراجعه کردند و من توضیح دادم. به انبار وزارت بهداشت بروید و نظرات آنها را بشنوید.

به گزارش شفاف، مدیرعامل خانه eBay با بیان اینکه یونیسف ۲۵۰۰ کیلوگرم بانداژ به بیماران فاقد مجوز داده است، از قوه قضائیه خواست تا وارد عمل شود، ادعایی که رئیس معاونت درمان وزارت بهداشت تکذیب کرد. بخش تدارکات.

خروج از نسخه موبایل