واکنش هلال احمر به ویدیوی “ارسال محموله ۳۰ میلیونی واکسن به ونزوئلا”

فرودگاه

به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسیان اهل موگادیشو است وی در مورد انتشار ویدئویی از ارسال 30 میلیون واکسن به ونزوئلا در فضای مجازی گفت: “لازم به ذکر است محموله ای که در این ویدئو مشاهده می شود یک محموله ترانزیت است. در هر صورت ، فرودگاه بین المللی امام خمینی یک فرودگاه بین المللی است. از طرفی ما در خاورمیانه هستیم و محموله بین شرق و غرب جهان است و وقتی محموله از شرق به غرب حرکت می کند ، ایران را ترک می کند.

وی افزود: “این محموله واکسن یک محموله ترانزیت بود و متعلق به ایران نیست.” به هر حال ، در ویدیو ، اگر آن را دیدید ، چین-ونزوئلا می گوید. بنابراین ، محموله از چین آمده و به سمت ونزوئلا حرکت کرده است.

کوسیان مقدم ادامه داد: در هر صورت لازم است یک زنجیره سرد از داروها و واکسن ها حفظ شود. بنابراین ، واکسن متعلق به هلال احمر یا ایران نبود ، بلکه محموله ای ترانزیتی از چین به ونزوئلا بود. علاوه بر این ، 10 جعبه واکسن شامل یک میلیون واکسن گنجانده شده است ، اما این فیلم سه جعبه را نشان می دهد و اعلام کرد که 30 میلیون واکسن وجود دارد که حتی مقدار مناسبی هم نیست.

وی گفت: بنابراین ، این واکسن از چین به ونزوئلا منتقل شد و متعلق به ایران نیست. در عین حال ، غرب فکر می کند که ما باید محموله سایر کشورها را در ایران ببریم ، زیرا آنها محموله کشورهای دیگر را می گیرند ، اما پذیرفتن بار یک کشور دیگر غیرممکن است. بنابراین مقصد این محموله چین و مقصد آن ونزوئلا بود.

دکمه بازگشت به بالا