ویژه‌برنامه فوتبالی «یورو ۲۰۲۴» با اجرای مجری سابق تلویزیون

ویژه‌برنامه فوتبالی «یورو ۲۰۲۴» با اجرای مجری سابق تلویزیون

مریم ماهور مجری سابق تلویزیون ویژه‌برنامه فوتبالی «یورو ۲۰۲۴» را اجرا می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات جام ملت‌های اروپا «یورو ۲۰۲۴» از روز جمعه ۲۵ خردادماه با پخش بازی فوتبال آلمان و اسکاتلند آغاز می‌شود.

این بازی‌ها به طور زنده از بستر‌های آنلاین هم پخش می‌شود و سایت «آپارات اسپرت» در همین راستا بسته ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان فوتبال تدارک دیده است. این سایت تمامی بازی‌های «یورو ۲۰۲۴» را براساس جدول زمان‌بندی به‌صورت زنده و به شکل دو زبانه پخش می‌کند و فوتبال‌دوستان می‌توانند این بازی‌ها را با گزارش به زبان اصلی و یا گزارش اختصاصی فارسی، تماشا کنند.

قبل و بعد از بازی‌ها، این ویژه‌برنامه به پوشش و تحلیل این رویداد می‌پردازد. مریم ماهور که سابقه اجرای آیتم‌های برنامه تلویزیونی «حالا خورشید»، «ترانه باران»، «روز خوش» و… را در کارنامه دارد و سال گذشته برنده جایزه ۲۰۰ میلیونی برنامه «صداتو» شده بود، به همراه نوید استادرحیمی از کارشناسان شناخته‌شده ورزشی در فضای مجازی به‌عنوان مجری-کارشناس اجرای این ویژه برنامه را برعهده دارند.

همچنین جهانگیر کوثری پیشکسوت فوتبال و تهیه‌کننده سینما به عنوان کارشناس ثابت در این ویژه‌برنامه حضور داشته و به بررسی بازی‌ها خواهد پرداخت.

بازی‌های «یورو ۲۰۲۴» از روز جمعه ۲۵ خردادماه و از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل