پایان تاج در ایران پیش بینی شده است

در یک تحقیق جدید ، محققان سنگاپور مدلی را برای پیش بینی تاریخ پایان کوید 19 در کشورهای جهان از جمله ایران ارائه داده اند.

محققان دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور (SUTD) داده های خود را در یک پروژه جدید ارائه داده اند که عمر مفید تاج ویروس در کشورهای مختلف را پیش بینی می کند. این مطالعه یک نمودار برای هر کشور ارائه می دهد که نشان دهنده شروع و پایان بیماری است.

محققان در ایران می گویند که 97 درصد پایان Quaid-19 در 20 مه (31 مه) به پایان می رسد ، 99 درصد در 9 ژوئن (20 ژوئن) و 100 درصد نیز در 22 اکتبر (1 نوامبر) به پایان می رسد.

در حال حاضر ، همه در جهان می خواهند بدانند که “Amulet of Cavus-19” چه زمان به پایان می رسد. محاسبه تاریخ انقضا Quaid-19 موضوع مهمی است ، زیرا می تواند تأثیر بسزایی در خلق و خوی افراد و برنامه ریزی های آینده داشته باشد ، اما مشکلات خاص خود را دارد. با این حال ، با داده های فعلی خود در مورد تاریخچه بیماری های عفونی ، محققان سنگاپوری روشی را برای پیش بینی زمان احتمالی تکمیل Qovid-19 تهیه کرده اند. تلاش برای پیش بینی وقایع آینده ، مانند مدل های پیش بینی کننده و پایان Quaid-19 ، می تواند به افراد کمک کند تا با کمک داده های بدست آمده در طول زمان ، برنامه ها ، تصمیم گیری ها ، رفتارها و حالات خود را برای آینده ایجاد کنند. بیایید این کار را انجام دهیم بسیاری از اقدامات انجام شده در حال حاضر امکان محاسبه تعداد واقعی مبتلایان به ویروس ، بهبودی و مرگ و میر و همچنین اقدامات سیاست گذاری و پاسخگویی مانند شهرهای قرنطینه را ممکن می سازد.

توسعه بیماری Quaid-19 تصادفی نیست ، اما با شروع شیوع ، تسریع ، عفونت و پایان ، الگوی خاصی از چرخه زندگی طول می کشد. این چرخه زندگی علاوه بر محدودیت های طبیعت و اکوسیستم ، اغلب نتیجه تلاش افراد و دولت ها برای زنده ماندن است ، اما چرخه توزیع در هر کشور متفاوت است و هر کشور ممکن است در زمان های مختلف وارد چرخه متفاوتی شود. برنامه ها و تصمیمات هر دولت می تواند مبنای مناسبی برای وضعیت کشور باشد و چرخه شروع بیماری ، دوره اوج و از همه مهم تر پایان بیماری را منعکس کند. این اطلاعات پایه و اساس ارزیابی چرخه انتشار را تشکیل می دهد.

علاوه بر پویایی مهم ، ساختار چرخه توزیع را می توان در زمینه های مختلف از جمله رشد جمعیت ، گسترش فن آوری های جدید و شیوع بیماری های عفونی مورد مطالعه قرار داد ، از مدل های ریاضی می توان برای مطالعه پدیده هایی مانند رشد جمعیت و شیوع بیماری های عفونی استفاده کرد. این مدل جدید سایر مدلهای موجود در هر کتاب ریاضی را با جزئیات مورد بررسی قرار نمی دهد ، بلکه پارامترهای مربوط به هر کشور را بر اساس داده های واقعی آن کشور ارائه می دهد.

محققان پروژه سعی کردند توزیع کوویداز 19 را بر اساس داده ها پیش بینی کنند. نمونه ای از این مطالعه در قالب یک منحنی S شکل ظاهر می شود که میزان بروز عفونت را نشان می دهد. قسمت اول منحنی داده های ارائه شده تاکنون را نشان می دهد و بخش دوم پیش بینی ها را نشان می دهد. اگر از نزدیک به منحنی نگاه کنید ، می توانید چرخه توزیع را در کشور مشاهده کنید. می توانید اوج بیماری را ببینید و آن را تمام کنید.

اوج عفونت در بالاترین نقطه منحنی رخ می دهد. با وجود تمام این اطلاعات ، پیش بینی زمان دقیق پایان Quaid-19 غیرممکن است و این امر به ملاحظات بسیاری بستگی دارد. شخصی می تواند آخرین روز بیماری را با آخرین شخصی که آلوده است شناسایی کند. در هر صورت ، محاسبه تاریخ پایان بیماری ممکن است برای دولت ها ، افراد و شرکت ها برنامه ریزی برای آینده نداشته باشد.

آخرین پیش بینی ها سه تاریخ تکمیل را نشان می دهد:

* تاریخ شناسایی آخرین بیمار

* سابقه در 99٪ از بيماران مشخص شده است

* سابقه در 97٪ از بيماران مشخص شده است

در جدول 1 سه روز از پایان Quaid-19 در 131 کشور نشان داده شده است.

یک منحنی شکل زنگ برای نشان دادن چرخه زندگی انتخاب شده است ، زیرا به تشخیص آسان بیماری کمک می کند. همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است ، به عنوان مثال ، سنگاپور هنوز در مراحل اولیه بیماری است ، ایالات متحده و ایتالیا در اوج و پایان بیماری هستند ، در حالی که استرالیا بیش از 99 درصد این بیماری را کامل کرده است. 22 ژوئن ، به طور کامل. در سنگاپور ، 97٪ موارد Quaid-19 در تاریخ 4 ژوئن به پایان می رسد ، در حالی که در ایتالیا و ایالات متحده آمریکا ، 97٪ موارد به ترتیب در 7 و 11 مه پایان می یابد.

این فرضیات باید همراه با داده های واقعی و تغییر در سیاست دولت بررسی شوند. به عنوان مثال ، از آنجا که دولت سنگاپور محدودیت هایی را از ماه آوریل محدود کرده است ، ممکن است پایان دوره بیماری زودتر از حد انتظار باشد. از طرف دیگر ، لغو برخی از قوانین پیشگیری در ایالات متحده و ایتالیا می تواند روند بیماری را در این کشورها تغییر دهد.

خروج از نسخه موبایل