پلمب کارگاه بازسازی خودروهای تاریخی و لوکس/ کشف ۲۴ دستگاه خودروی آنتیک

رئیس عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از پلمب کارگاه غیرقانونی بازسازی خودروهای تاریخی و لوکس خبر داد و گفت که ۲۴ دستگاه خودرو از این کارگاه کشف شد.

به گزارش روابط عمومی، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: بنابر گزارش یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با اجاره کارگاهی با همکاری دوستانش در حاشیه تهران مبادرت به بازسازی غیر قانونی اتومبیل‌های قدیمی کرده است، بلافاصله کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. طبق تحقیقات انجام شده،  ارکان اصلی خودروهای تاریخی و قدمت دار در این کارگاه تغییر کرده و به شکل غیر قانونی نیز شماره کوبی بر روی آنها انجام شد بود. 

رئیس عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: متعاقباً پس از اخذ دستور قضائی، اکیپی از کارشناسان و کارآگاهان مرکز به محل مذکور اعزام شدند که طبق بررسی ۲۴ دستگاه خودروی قدیمی، تاریخی ولوکس و یک دستگاه خودروی بنز گذر موقت قاچاق که همگی فاقد پلاک، سینی پلاک و اوراق هویتی بودند از این محل کشف شد. کارگاه مذکور نیز پس از انجام مستندسازی پلمب شد.

آذین اضافه کرد:‌ در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهم و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پلیس با کسانی که هنجار شکن هستند قاطعانه برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل