اقتصادی

پیام خداحافظی زنگنه با کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت در پیام خداحافظی به همکارانش در صنعت نفت نوشت: «فعالیت های انسانی دور از نقص و مشکلات نیست و عملکرد مدیریت نفت در هشت سال گذشته نیز عاری از این اصل نیست ، بلکه دارای کاستی هایی است. او امیدوار است که خیر گذشته داده شود و اضافه شود ، و با اعتراف به کاستی ها ، ما به سمت تکامل می گریم و بر این اساس پایه های جدید خوبی گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی ، بیژن زنگنه در آخرین اظهارنظر خود به همکارانش گفت: «غیر ممکن است ؛ اما به لطف خدا و تلاش همه شما همکاران عزیز ، ما پیروز شدیم. مشکلات و دستاوردهای بزرگ برای کشور.

به گفته وی ، تولید گاز پارس جنوبی 2.5 برابر ، تولید نفت خام در میدان های مشترک غرب کارون 5 برابر ، عرضه گاز به 95 درصد ، ظرفیت پالایش نفت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، بنزین و استقلال نفت و تولید گاز افزایش یافته است. این دستاوردها شامل صنعت پتروشیمی ، حفظ جریان صادرات نفت و نفت کشور ، بهبود عملکرد زیست محیطی صنعت نفت ، تعیین پروژه های مربوط به جمع آوری گاز و تحریم های بی سابقه است. در این مدت ، با حمایت کارکنان گرانقدر ما ، تلاش شد تا توسعه صنعت نفت حتی در سخت ترین شرایط ادامه یابد ، اما بیشتر تلاشهای ما در این سالها صرف مقاومت و بهره برداری بهینه شده است.

زنگنه در این پیام گفت: از دستاوردهای شما همکاران عزیز قدردانی می کنم و در این دستاوردها به همکارانم افتخار می کنم. در این دوره ، تلاش مستمر برای بهبود شرایط زندگی کارکنان افتخاری و بازنشستگان صنعت نفت انجام شد. با این حال ، برخی از این تلاش ها به دلیل وضعیت دشوار اقتصادی کشور و عدم تمایل رهبری این وزارتخانه با مانع مواجه شد. شکی نیست که در مدت زمان کوتاهی ، مردم ، منتقدان و وجدانهای بیدار به حقیقت اعمال خواهند رسید و از تاریخ ما قدردانی خواهند کرد.

وزیر نفت تأکید کرد: اگرچه فعالیت های انسانی دور از نقص و مشکلات نیست و شاخص های مدیریت نفت در هشت سال گذشته نیز عاری از این اصل نیستند ، اما کاستی ها و تکامل دو جنبه از ماهیت و رفتار انسان است. و امیدوارم که فضیلت های گذشته از بین رفته باشد ، و به آن ملحق شوم و با اعتراف به کاستی ها به تکامل بپردازیم و پایه های خوب جدیدی را بر این اساس بگذاریم. در هر صورت ، این روزها با ایمان به خدا گذشت ، امروز خوشحالم و خدا را شکر می کنم که این بار سنگین از دوش من برداشته می شود و از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای همکارانم دارم که در آینده مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت. به

وی گفت: همچنین از همه همکاران محترم به دلیل سهل انگاری ، اشتباهات و تلخی های خود در انجام وظایف خود عذرخواهی می کنم و از آنها صمیمانه عذرخواهی می کنم. خدای من! ما این کار را برای جلب رضایت شما و تجلیل از نام شما و افتخار ایران عزیز انجام دادیم. اعمال ما را با لطف و رحمت بیکران خود بپذیرید و آنچه را که نداریم ببخشید. من روغن را به شما می دهم و شما را به خدا. «

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا