پیش بینی فروش روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت در سال آینده

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه مجلس میزان رشد نفت در سال آینده، یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز و به قیمت 70 دلار پیش بینی شده است.

BH گذارش ạy̰snạ، سید nẓạm mwswy̰ دکتر ḥạsẖy̰h jlsh’lny̰ nwbt’ṣr ạmrwz (y̰ḵsẖnbh) BA اشاعره BH mṣwbạt mjls دکتر bwdjh SAL 1401 کل کشور گفت: امروز مجلس مسائل مرتبط با درآمدهای نفتی را مصوب کرد که در آن میزان صادرات نفت در سال 1401 به میز یک میلیون و هزار دلار در روز ارزش دارد و پول زیادی دارد.

موسوی که این مصوبه در کمیسیون تلفیق نهایی شده بود، پیشنهادات برای تغییر آن در صحن مجلس مطرح شد ولی این پیشنهادات رای نیاورد تا در نهایت گفت مجلس همان مصوبه کمیسیون تلفیق عمل کند. اولاً قیمت نفت برای نفت بسیار بالاست و هزاران قیمت نفت در کشور وجود دارد.

بیان خیات رئیسه مجلس توضیح داد: ههمچنین میلس تصویب کرد که سهم سهام طوسیه دولت برای استقرار منابع بودجه توسعه ملی و کاهش سهم واریزی ممکن است اجازه دهد از مقام معظم رهبری به همین دلیل تمام 40 درصد از سهم فروش نفت به صندوق توسعه واریزی شود.

وی ادامه داد: خود رئیس مجلس به دلیل عدم نیاز به استقرار دولت از منابع مالی توسعه ملی، دولت باید به صورت مکتوب را برای کاهش درآمدهای نفتی اعلام کند، پیش از این که این دولت از سهم واریزی خود به صندوق توسعه یابد. مهمترین راهنمای دنیا چیست؟ به صورت صورت شفاهی مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش فروش نفت و رسیدن به آن به یک میلیون و 400 هزار بشکه در سال آینده به بخشی از پیش بینی های صورت گرفته برای جبران این تصمیم گرفته شده است. .

موسوی در پایان بیان کرد: مصوبه دیگر مجلس در خصوص اختصاص سهم مناطق محروم و نفت خیز از منبع حاصل از فروش نفت بود که بر اساس آن 16 هزار میلیارد تومان برای سال آینده در مناطق محروم اختصاص یافته و ویژگی های محرومیت این منابع ارائه خواهد شد. . علاوه بر این، تمام احکام نظارتی در سال ۱۴۰۰ در سال آینده نیز اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل