جامعه

پیگیری مشکلات اصحاب چند پرونده کثیرالشاکی خودرویی و تعاونی‌ مسکن در ملاقات مردمی دادگستری استان تهران

برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری استان تهران با حضور ۳۳۵ شهروند تهرانی ازجمله اصحاب چند پرونده کثیرالشاکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:‌ جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران، با حضورحاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد. در این ملاقات بی واسطه قائم مقام رئیس کل به همراه ۲۳ نفر از معاونین قضایی ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مراجعین درجهت تسریع در روند رسیدگی وکاهش اطاله دادرسی ضمن صدور دستورات قضایی راهکارهای لازم را درقالب مشاوره و بعضا صدور دستور جهت پیگیری و تسریع و رفع موانع درامور رسیدگی به پرونده‌ها به مراجعین ارائه کردند. 

رسیدگی به خواسته اصحاب چند پرونده کثیرالشاکی همچون رامک خودرو، تعاونی مسکن و رسیدگی به درخواست‌های برخی زندانیان ازجمله پرونده‌هایی بود که توسط قائم مقام و دیگر معاونین قضایی دادگستری کل استان تهران رسیدگی شد.

در این برنامه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران که در راستای برنامه‌های سند تحول وتعالی دستگاه قضا وهمچنین تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی برتعامل وارتباط بی واسطه با مردم برگزار می‌شود بیش از ۳۳۵ نفر به دادگستری استان تهران مراجعه و درخواست خود را مطرح کردند. 

تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌ها و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه – سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا