چالش جدید خودروسازان در چین
مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد اظهار کرد که فورد باید برای رونق خودروهای برقی در برند خود برای چین تجدیدنظر کند.
به گزارش روابط عمومی، جیم فارلی، مدیر عامل شرکت فورد گفت که شرکت فورد موتور با توجه به بازار پررونق و فوق رقابتی خودروهای الکتریکی در چین، باید برند خود را برای بزرگترین بازار خودروی جهان تغییر دهد.
فارلی به خبرنگاران گفت: ما باید در مورد توانایی برند فورد در مکانی مانند چین تجدید نظر کنیم.
فروش برند فورد در چین در سه ماهه اول کاهش یافت زیرا فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی به رهبری بیوایدی چین رونق گرفت.
فارلی گفت که تنها برندهای برتر موفق در چین از ابتدا تمام الکتریکی بودند و خودروسازان دولتی نیز در چین برندهای جدیدی برای خودروهای برقی ایجاد کردهاند. فارلی افزود که خودروسازان چینی با رقابت شدیدی در بازار برای خودروهای الکتریکی مواجه بودند.
انتهای پیام