چرا کرونا در برخی افراد شدیدتر است؟

اخبار آفتاب:

Quaid 19 یک بیماری با ظاهری کاملاً متفاوت است. این بیماری نتیجه آلودگی کورو ویروس است. این ویروس می تواند به روش های مختلف بدن را آلوده کند.

طبق آمار موسسه رابرت كوچ در آلمان ، 80 درصد از افراد پس از آلوده شدن به كرونا ویروس از سرماخوردگی خفیف تا متوسط ​​رنج می برند. اما در 20٪ موارد ، وضعیت بالینی به دلیل عفونت ریه بدتر می شود و بیمار به دلیل عدم توانایی در جذب اکسیژن به دلیل تنگی نفس ، نیاز به مراقبت ویژه دارد.

چرا برخی افراد تاج سنگینی دارند؟

موسسه رابرت كوچ قبل از بستری در بیمارستان به دلیل وخیم تر شدن سلامت انسان ، اطلاعاتی در مورد اولین علائم بیماری جمع آوری كرد. برای بسیاری از افراد این سؤال مطرح است: چه زمانی فرد را در بخش مراقبت های ویژه بستری کنیم؟ سه عامل تعیین کننده در بیماری Quaid 19 وجود دارد.

اول: نوع و اندازه ویروس

کریستین دروستن ، ویروس شناس برجسته آلمانی ، می گوید میزان ویروس وارد بدن انسان و نفوذ عمیق آن به مجاری تنفسی نقش مهمی در پیشرفت این بیماری دارد. آزمایشات نشان داده است که حیوانات در معرض چندین قسمت از ویروس در هوا حرکت می کنند ، ویروس در بدن آنها تکثیر می شود ، اما بیمار نمی شود.

در حین وقوع کورون ویروس در آلمان ، تعدادی از کارمندان وباستو در بایرن ، که با یک فرد آلوده به ویروس برای مدت طولانی در سمینار شرکت کردند ، بیمار شدند. رانندگان تاکسی یا کارکنان هتل در تماس کوتاهی با یک فرد آلوده بوده اند ، اما آلوده نشده اند.

در نتیجه ویروس نقش مهمی در ایجاد بیماری دارد. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد. مطالعه هاینزبرگ نحوه شناسایی مدارهای عفونی را نشان می دهد و می گوید نوع و شدت تماس با فرد آلوده نقش بسیار مهمی در انتقال ویروس از فرد به فرد دیگر دارد.

نکته مهم دیگر نوع ویروس است. ویروس ها از نظر ژنتیکی هیجان زده هستند و خود را تغییر می دهند. نتایج مطالعات coronavirus نشان می دهد که انواع مختلفی از ویروس ها وجود دارد ، که همه آنها در بدن انسان تکثیر می شوند.

با این حال ، برخی از آنها خیلی سریعتر و مؤثرتر از دیگران به بدن حمله می کنند. بنابراین ، نه تنها دوز ویروس ، بلکه شکل ژنتیکی خاص آن نیز در نحوه بروز بیماری بسیار مؤثر است.

دوم: ژن ها در بدن انسان

اولین قدم تعیین نحوه ورود ویروس به بدن است. پروتئین ACE 2 که در سطح سلولهای ریه و تعدادی از بافتهای دیگر بدن قرار دارد ، به عنوان گیرنده ویروس عمل می کند. این بدان معنی است که ویروس با اتصال به یک پروتئین وارد سلول می شود.

انواع مختلفی از این پروتئین وجود دارد ، اما هنوز مشخص نیست که تفاوت در نوع پروتئین چگونه بر چسبندگی coronavirus به آن تأثیر می گذارد. آنچه تاکنون مشخص شده است میزان پروتئین در بدن است. افراد مسن ACE 2 کمتری تولید می کنند که ممکن است خبر خوبی باشد زیرا این بدان معنی است که ویروس ها می توانند وارد سلولهای ریه شوند و عفونتها را کاهش دهند.

اما ACE 2 وظایف مهم دیگری دارد: به عنوان مثال ، نظارت بر پاسخ ایمنی بدن. اگر بدن در ACE 2 کم باشد ، ممکن است عمل ضد ویروسی سلول به جای دفاع از خود ، ضد حمله باشد. علت مرگ بسیاری از مبتلایان به ویروس ، پاسخ ایمنی کنترل نشده سلولهایی است که به بافتهای بدن بخصوص ریه ها آسیب می رسانند. بنابراین می توان گفت که ویروس به راحتی وارد ریه های سالمندان نمی شود ، اما اگر آنها را آلوده کند ، عواقب بسیار بدتری به همراه خواهد داشت.

در نتیجه خطر ابتلا به ویروس به ویژه برای افراد مسن زیاد است ، اما افراد جوان تر از Covid 19 ساله نیز می توانند بمیرند. یکی از دلایل این امر عملکرد متفاوت سیستم ایمنی بدن است. ژن های زیادی در ژنوم انسان وجود دارد که می توانند عوامل بیماریزای مختلفی را تشخیص دهند. همه افراد ژن های یکسانی ندارند. به عبارت دیگر ، سیستم ایمنی هر کس نقاط قوت و ضعف خود را دارد.

این مطالعه ، که در ژورنال ویروس شناسی منتشر شده است ، توصیه می کند افرادی که سیستم ایمنی ضعیف شده دارند ، ابتدا در مقابل کرونا واکسینه شوند. اما محققان هنوز اطلاعات کمی دارند.

تنها عامل ژنتیکی شناخته شده کروموزوم Y است: داده ها از سرتاسر جهان نشان می دهد که مردان نسبت به زنان به احتمال زیاد به کرونا ویروس آلوده می شوند. به نظر می رسد که در زنان ، استروژن یک عامل محافظت کننده است. این هورمون در پاسخ ایمنی بدن تأثیر مثبت دارد. کارشناسان پزشکی در نیویورک به دنبال پاسخی به این سوال هستند که آیا این هورمون زنانه می تواند به مردان مبتلا به بیماری Quaid 19 کمک کند.

Quaid 19 فقط یک بیماری ریه نیست ، واضح است که ویروس ایجاد شده در آن نیز می تواند در شریان ها مشکل ایجاد کند. بیماران Quaid جوان بالای 19 سال دچار ترومبوز (لخته شدن خون) و حتی سکته مغزی می شوند. سابقه لخته شدن خون می تواند عامل مهمی در پیامدهای آن باشد.

سوم: شرایط زندگی روزمره و تاریخچه پزشکی وی

از آنجا که coronavirus بر شریانها نیز تأثیر می گذارد ، تاریخچه بیماری قلبی عروقی مشکل ساز به نظر می رسد. دیابت قندی ، که سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند ، همچنین یک عامل خطر محسوب می شود. البته پزشکان می گویند اگر این بیماری ها کنترل شوند ، خطر ابتلا به کوف 19 را افزایش نمی دهد.

آلمان امکانات مهمی برای معالجه بیماری دیابت ، فشار خون بالا و سایر بیماریهای مشابه دارد که ممکن است یکی از دلایل پایین بودن شیوع Covid 19 در این کشور باشد.

در ایالات متحده تعداد مرگ و میرها از 19 ترسو کور رنگی با مشکلات قلبی عروقی ، چاقی و دیابت به طور قابل توجهی بیشتر از سایر گروه ها بود. عوامل دیگری مانند وضعیت اجتماعی نیز نقش دارند.

به گفته دویچه وله ، حتی افراد سیگاری نیز به راحتی از شر کروناویر خلاص نمی شوند. تاکنون مطالعات نشان داده اند که آلودگی هوا در شدت Quaid 19 نقش مهمی ایفا می کند. اولین مناطق انتقال تاجی: ووهان در چین و مناطق صنعتی در شمال ایتالیا.

خروج از نسخه موبایل