اقتصادی
موضوعات داغ

چند نکته راجع به باد کردن بادکنک هلیومی برای جشن تولد

با فرا رسیدن یک روز خاص برای شما و عزیزانتان حتما ذهنتان فورا درگیر برنامه ریزی برای جشن میشود که چطور می توانید با استفاده از هر وسیله ای چون تم تولد، بادکنک، گل و… به نحو احسن این مراسم را برگزار کنید تا یک خاطره زیبا و به یاد ماندنی برای مهمانان و دوستان خودتان بسازید.
امروزه لحظه های کنار هم بودن و لذت بردن از جشن آنقدر ارزشمند شده است که هنرمندان و صنعتگران با یاری یکدیگر به فکر گردآوری و ساخت مجموعه هایی از وسایل مورد نیاز برگزاری جشن با استایل های خاص برای جشن ها شدند که با نام (تم جشن تولد یا تم تولد) آنها را می شناسیم. برای انواع جشن ها انواع تم های تولد وجود دارد که بر اساس نوع جشن، سن و شخصیت میزبانان و مهمانان دسته بندی شده اند که هدف تمامی آنها کمک به میزبان در تدارکات و تزیینات دکوراسیون جشن، آسان ساختن پذیرایی از میهمانان و کم کردن دردسرهای بعد از جشن به خصوص وقتی تعداد میهمانان هم زیاد باشد است.

تم تولد کودکان

فانتزی کردن جشن بر اساس علایق و شخصیت کسی که برای او مراسم جشن را تدارک دیدیم در کنار رعایت نظم و اصول مهمانداری همگی ما را به استفاده از تم های جشن تولد علاقه مند می کند. ما از تم های تولد استفاده می کنیم تا بتوانیم به کمک طرح بندی آن دکوراسیون جشن را آماده کنیم و با ارائه یک سبک خاص با انسجام و پیوستگی میان اجزای تزیین محیط و ابزارهای پذیرایی از مهمانان تصویری هماهنگ و دلپذیر از فضای جشن در ذهن مهمانان بسازیم. اصل تکرار و هماهنگی به ما کمک میکند تا حس زیبایی شناسی بصری میهمانان را جذب و برانگیخته کنیم. تم تولد کمک میکند تا مطمئن باشیم که تساوی در پذیرایی از میهمان عزیزمان رعایت می شود و لوازم پذیرایی از آنها به شکل مناسب حتی در صورت عدم حضور شما در دسترسشان است.

 

اقدامات اولیه در باد کردن بادکنک هلیومی

۱- تعیین کنید چه مقدار هلیوم نیاز خواهید داشت. مقدار فوت مکعب هلیوم مورد نیاز برای اندازه بادکنک خود را با مقدار بادکنک هایی که می خواهید پر کنید را ضرب کنید. از آنجایی که بادکنک های مختلفی در اندازه های مختلف و کپسول هلیوم های در اندازه های متفاوت وجود دارد، ممکن است بخواهید از سایز کپسول گاز هلیوم مورد نظر خود اطمینان یابید.

– برای مثال، برای باد کردن بادکنک هلیومی در ابعاد استاندارد، ۱۱ اینچ به ۵۰ فوت مکعب هلیوم نیاز دارد.

۲- یک کپسول هلیوم تهیه کنید. شما می توانید این کپسول ها را از فروشگاه های لوازم تولد خریداری یا کرایه کنید. اگر معمولا بادکنک هلیومی های زیادی باد می کنید، بهتر است یک کپسول با سایز بزرگ خریداری کنید. اما اگر تنها برای یکبار استفاده می خواهید، یک کپسول یکبار مصرف هم میتواند در حدود ۲۵ عدد بادکنک به شما بدهد.

خطرات گاز هلیوم-

۳-زمان باد کردن بادکنک هلیومی خود را تعیین کنید. اینکه بادکنک های شما چه مدت زمانی بر روی هوا می ماند، می تواند بسته به دما، رطوبت و ارتفاع مکان مورد نظر متفاوت باشد. به طور کلی بادکنک های فویلی بین دو تا چهارده روز در هوا معلق می مانند، درحالیکه بادکنک های لاتکس چهار تا شانزده ساعت ( بدون چسب هلیومی) در هوا می مانند.

 

۴-دهانه ی بادکنک را روی نازل کپسول گاز هلیوم قرار دهید. پمپ آن را همانطور که در مقابل آن قرار گرفته اید در جهت عقربه های ساعت بر روی نازل بچرخانید. به این کار ادامه دهید تا بادکنک کاملا پر شود.

باد کردن بادکنک هلیومی لاتکس

۵-از یک رگلاتور سالم استفاده کنید. برای بادکنک های لاتکس، از رگلاتور های بزرگتر مخروطی شکل استفاده کنید. برای بادکنک های فویلی، رگلاتور کوچکتر پیچ مانند را سر رگلاتور لاتکس قرار دهید. اطمینان یابید که رگلاتور مناسب به پمپ متصل شده باشد.

۶-دستگیره ی آزاد کننده ی آن را باز کنید. کپسول گاز باید دارای یک دستگیره ی آزاد کننده باشد که شبیه شیر آب شلنگ باغبانی است. دستگیره را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

طرز باد کردن بادکنک هلیوم

 

 

خرید تم تولد از سیبن:

https://siben.ir/product-category/%D8%AA%D9%85-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF/

 

دکمه بازگشت به بالا