کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف دکتر علیرضا زالی ، در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد کنترل بیماری کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در مورد وضعیت ترافیک شهر طی یک روز گذشته صحبت کرد:

وی با بیان اینکه طی روز گذشته میزان ترافیک در بزرگراه تهران-شمال بیش از 90 درصد کاهش یافته است ، افزود: این میزان در بزرگراه تهران-کوم و جنوب تهران نیز به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه بیشتر محدودیت ها از ابتدا اعمال شود ، شرایط بهتر می شود گفت: وی مطابق با محدودیت ها و با کمک و زور پلیس تحت نظارت قرار خواهد گرفت و به همین دلیل شاهد شرایط مطلوبی هستیم. در این راستا ، این محدودیت ها علاوه بر 150 تیم قبلی ، با تمرکز بر نیروهای پاسخگویی در تهران ، توسط 90 تیم نیز کنترل می شوند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ و میر ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی از یک ماه به 40 روز ، حدود 3 هفته در بیمارستان و 10 تا 14 روز در محیط سرپایی ادامه دارد.

فرمانده مدیریت عملیات بیماری های کرونا در تهران گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در محله محوری ، تشخیص بیماری و کاهش تأثیر منطقه ای این بیماری زودتر از 40 روز انجام نمی شود ، بنابراین ما باید صبورانه منتظر بمانیم.” بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد به ستاد ملی تاج

زالی همچنین به برخی از پیشنهادهایی که در مرحله برنامه ریزی بودجه هستند ، به شورای ملی تاج ، دولت و به ویژه پارلمان اشاره کرد: هنگامی که پشتیبانی می شود.

وی با اشاره به شکایت برخی از مشاغل گفت: بیشتر آنها شکایت دارند که بسته های حمایتی خیلی دیر به آنها داده می شود. مالکان متاثر از کرونا با بروکراسی زیادی روبرو هستند.

فرمانده ستاد تاج ولیعهد تهران با بیان اینکه علی رغم مشکلات فراوان ، وی نیروهای خود را مدیریت نمی کند ، گفت: این افراد که به دلایل بشردوستانه باعث بیکاری نشده اند ، نیاز به حمایت واقعی دارند.

زالی اظهار داشت: نگرانی اصلی کارآفرینان پرداخت اجاره و بازپرداخت چک است. کار نیاورید

وی همچنین با اشاره به برخی از موارد تأمین اجتماعی بیمه شده خاطرنشان کرد: برخی از بیمه شدگان باید برای بررسی صحت آزمون تاج به این دفاتر مراجعه کنند که در این صورت می تواند خطرناک باشد. در این زمینه توصیه هایی به ستاد ملی ارائه شد که امیدواریم مورد تأیید قرار گیرند. اگر فردی بیمار شود یا نتیجه مثبتی بخواهد تا شغل خود را از دست ندهد یا با مشکلات سالانه روبرو نشود ، درخواست راضی می شود.

وی گفت: “برخی از مجامع نیز باید جداگانه برگزار شود.” ما امیدواریم که ستاد ملی کرونا پیشنهاد ما مبنی بر اعمال قانونی بودن استرداد را تایید کند. “

زالی ادامه داد: بسیاری از جلسات به تأخیر افتاده است و طبق منشور جلسه آنها باید حضور داشته باشند و از ادامه کار خود مضطرب هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.

خروج از نسخه موبایل