کاهش ۱۰ درصدی آمار بیماران بستری کرونا در استان تهران/ اعلام جزئیات طرح «بیماریابی»

کاربرد:

علیرضا زالی ، رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران ، در جلسه کارکنان کنترل ویروس کرونا در تهران اعلام کرد که تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا قلب در تهران نرم و رو به کاهش است.

وی با تقدیر از سهم واحدها و دستگاه های مختلف در کاهش زنجیره کنترل کرونا ، خاطرنشان کرد: تعداد بیماران مبتلا به Covid 19 نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران با تأکید بر اینکه کنترل ویروس کرونا نیاز به خاموش شدن در سراسر کشور و دسترسی به گفتمان واحد و مشترک همه دستگاه ها دارد ، گفت: “کنترل موفقیت و تشخیص بیماری نیاز به کاهش ترافیک و حریم خصوصی در شهر دارد.”

زالی شاخص تهران را از نظر شیوع تاج قرمز توصیف کرد و توضیح داد که گروه حرفه ای به 15 دسته تقسیم شده است که با اصل تعطیلی کامل مغایرت دارد. همچنین ، حداقل مشارکت کارکنان بخش دولتی و افزایش حضور و تراکم مشتری می تواند این طرح را دشوار کند.

وی با اشاره به اجرای پروژه شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این طرح به طور آزمایشی در منطقه 18 ، اسلامشهر و بخشی از منطقه 4 اجرا شد. پروژه شهید سلیمانی توسط یک گروه ویژه 400 نفری متشکل از پزشکان ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، کارکنان بهداشت ، پرستاران و متخصصان بهداشت حرفه ای در تهران در حال اجرا است.

رئیس ستاد تاج در کلانشهر تهران افزود: “در قالب تشخیص ، غربالگری ، قرنطینه و مراقبت از محیط زیست و در قالب کمک صادقانه از علوم پزشکی و دانشگاه های بسیج با مشارکت آژانس های امدادی و پروژه شهید سلیمانی”.

وی یادآور شد: پروژه شهید سلیمانی با مشارکت آژانس های مختلف و به عنوان همسایه در تهران و استان در حال اجرا است. یکی از اهداف این پروژه نظارت بر بیماران به موقع ، تشخیص بیماری ، تسکین وضعیت غربالگری ، معرفی و کاهش قرنطینه در منزل است.

توزیع سوابق عمومی ثبت شده در سیستم تلفنی برای تعیین عدم انطباق با پروتکل های بهداشتی در مناطق مختلف تهران مورد دیگری بود که رئیس ستاد مقابله با تاج در کلانشهر تهران معتقد بود کنترل تاج را به دست گرفته است.

وی با بیان اینکه برای کاهش بیشتر تاجگذاری تهران تحریم دو هفته ای اعمال می شود ، خاطرنشان کرد: اقدامات پشتیبانی برای رسیدگی به امرار معاش و تأمین برخی از مایحتاج اساسی افراد دارای اشتغال متغیر با هزینه های مالی و جنبه های فصلی. توسط دولت استفاده می شود.

زالی گفت: “در اسرع وقت ، مکانیزمی برای توزیع بسته های حمایتی بین فقرا و فقرا در دستور کار قرار گرفته است.”

رئیس ستاد تاجگذاری در کلانشهر تهران گفت: آمار آلودگی و نقاط داغ تاج تا حد زیادی با مناطق کم درآمد ، کم درآمد و مناطق حاشیه ای تهران ارتباط دارد ، تأمین زیرساخت های بهداشتی و توزیع بسته های زندگی ، کاهش عوارض و مرگ و میر. .

بسیج و خدمات محله ای برای سالمندان یکی دیگر از ویژگی های بارز اعلامیه سالن بود: نمونه هایی از پروژه های پشتیبانی در 22 منطقه تهران وجود دارد.

وی با اشاره به نگرانی برخی صاحبان مشاغل در مورد محدودیت های دو هفته ای در تهران ، خواستار سازوکارهایی برای تسهیل شرایط کار شد.

در این جلسه که با حضور مقامات انتظامی و نمایندگان سپاه و سازمانهای بهداشت و کنترل تهران ، شهرداری تهران و شورای شهر برگزار شد ، لزوم تأمین مایحتاج خانواده های آلوده به تاج و نحوه توزیع بسته ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آنها در مورد لزوم شناسایی راه های کنترل بحران ، تمرکز بر زندگی گروه های آسیب پذیر ، استفاده از فرصت های کمک های دولتی ، تقویت دولت الکترونیکی و معرفی قوانین بازدارنده قابل توجه تر برای کنترل تاج ، بحث کردند.

خروج از نسخه موبایل