کردستان مرغ را به 22 استان صادر می کند

روابط عمومی / کردستان معاون استاندار کردستان برای امور اقتصادی و توسعه منابع گفت: “علیرغم واردات محصولات دامی ، کردستان به 22 استان صادر می شود.”

خالد جعفری با اشاره به موضوع تولید فیلم زنده برای دفن جوجه های یک روزه در جلسه تنظیم بازار استان ، آن را غیراخلاقی خواند و گفت: برخی سعی کرده اند موضوع را با کمبود درآمد پیوند دهند ، اما این درست نیست.

وی اظهار داشت: این روش معمول برای کنترل تولید نیست ، بلکه در چرخه مصرف تخم مرغ است و انقراض مرغ به دلیل کمبود درآمد و خوراک مورد نیاز مرغداران است.

جعفری همچنین توجه دولت را برای خرید گوشت مرغ از مزارع طیور جلب کرد و تأکید کرد: “در تنظیم بازار تلاش می کنیم نه تنها قیمت ها را کاهش دهیم بلکه تعادل قیمت ها را هموار می کنیم تا هم مصرف کننده و هم تولید تغییر کنند.”

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع با بیان اینکه دولت یارانه بسیار بالایی برای تأمین میوه برای عید فطر پرداخت می کند ، گفت: سهم منطقه برای تنظیم عید سعید فطر خوب و مطلوب است. بسیار بالا بود و قیمت مناسب.

وی خواستار کنترل اصناف شد و اصناف را به خاطر حفظ اخلاق و عدالت در این شرایط دشوار ستود.

جعفری کرونا توزیع 20،000 بسته حمایتی با وزن حدود 200 تن بین واحدهای آسیب دیده و مناطق آسیب پذیر در کردستان را ترویج و ادامه داد: “این بسته ها از کالاهای اصلی تنظیم بازار استان و 32000 بسته ویژه دیگر در هر ماه تحویل داده می شوند. ممکن است ماه رمضان مبارک ، تهیه و توزیع شود تا این بسته ها به فقرا کمک کنند و با تصویب این جلسه کالاهایی که بازار رمضان را تنظیم می کنند ، تهیه شود.
وی همچنین از آغاز توزیع 25 هزار کارت هدیه به مبلغ 1 میلیون تومان و 200 هزار تومان به افراد نیازمند استان خبر داد که دارای کارت مرزی نیستند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل