کرملین: روسیه گاز مجانی به اروپا نخواهد داد

کرملین اعلام کرد روسیه کار روی روشهایی برای دریافت پول گاز خود به روبل است و اگر اروپایی حاضر نشوند پولشان را به ارز روسیه بپردازد، در زمان مقتضی تصمیمات لازم را خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در دیدار روز جمعه سران اتحادیه اروپا در خصوص مصرفی در هفته گذشته روسیه که اعلام کرد غیردوست باید پول خرید گاز را به روبل پرداخت کنند، هیچ موضع واحدی نشد.

این تصمیم روسیه که در واکنش به تشدید تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا به تلافی حمله نظامی مسکو به دولت گرفته شده است، نسبت به امنیت انرژی را تشدید کرد و اتحادیه اروپا و شرکت های این بلوک در جستجو برای درک پیام های این تصمیم هستند.

بانک مرکزی روسیه، دولت و گازپروم که صادرکننده انحصاری گاز به اروپاست، باید پیشنهادهای خود را برای سیستم پرداخت پول گاز به روبل را تا 31 مارس به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تقدیم کنند.

دیمیتری پسکوف، س،نگوی کورملین در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: ما بهترین های جهان هستیم.

کریستیان لیندنر، وزیر دارایی آلمان روز جمعه در مصاحبه با شبکه ولت، به ارائه دهنده انرژی آلمان پیشنهاد کرده بود پول گاز روسیه را به روبل پرداخت نکنند. مشاور دولت ایالات متحده آمریکا به مدت هفت هفته.

کلودیو دسکالزی، سازنده گروه انرژی ایتالیایی آنی روز دوشنبه در کنفرانسی در امارات اعلام کرد: تنها موضوع مهم در اروپا گاز است و روسیه از ما می خواهد که به روبل پرداخت کند که ما مجبور نیستیم و در قراردادمان نیامده است.

هدف از آتش سوزی صرفه جویی در پول، صرفه جویی در پول، صرفه جویی در پول، صرفه جویی در پول، پس انداز، صرفه جویی در پول، صرفه جویی در پول، صرفه جویی در پول، صرفه جویی در پول است.

آمریکا روز جمعه اعلام کرد در سال میلادی جاری ۱۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی انرژی برادی تأسیسات LNG آمریکا با ظرفیت کامل فعالیت‌ها و تحلیلگران می‌گویند هر گونه عاملی که باعث حمله آمریکا به اروپا می‌شود، به‌این‌ترتیب به مناطق دیگر تبدیل خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، سادرات گاز روسیه به اروپا در سال گذشته حدود میلیون متر مکعب بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا