کشف اسرار زندگی دراکولای واقعی با رمزگشایی از یک نامه ۵۰۰ ساله / عکس

دو محقق به نام‌های “گولب” و “آسوتلنا زیلبرشتاین” تاریخ 500 ساله دراکولا را در یک شب بارانی آغاز کردند، دقیقاً در همان روزی که برام استوکر رمان خود را 125 سال پیش نوشت. این دو نفر که به «کارآگاهان پروتئین» معروف شدند، می توانند با توجه به بیومولکول های موجود در این نامه، تصویری از وضعیت جسمانی این فرمانده جنگی و البته محیط زندگی او ترسیم کنند.

Глб зилберштайн می گوید: “اثرات بیوشیمیایی کار ما از زمانی که این چیز به طور تاریخی ایجاد شد یا در واقع توسط این شخص مورد استفاده قرار گرفت، حفظ شده است.” هنگامی که زیست مولکول های تاریخی تولید می شوند، ما شروع به تجزیه و تحلیل آنها می کنیم. یعنی ترکیب مولکولی و سن آن را تعیین می کنیم. این مولکول‌ها از DNA پایدارتر هستند و اطلاعات بیشتری در مورد شرایط محیطی، سلامت، سبک زندگی و تغذیه فرد ارائه می‌دهند.

دراکولا اولین نمونه از این نوع تحقیق نیست

این دو دانشمند در گذشته به همین ترتیب درباره «میخائیل بولگاکف» و «آنتون چخوف» نویسندگان روسی و «جورج اورول» نویسنده انگلیسی اطلاعاتی به دست آورده بودند. Glb Zilbershtayn графия программы красивание “Murshid v Margarita” از Bolgakov می گوید: ما تمام اثرات آسیب شناسی مرفین و پروتئین را در صفحات این کتاب یافتیم. این مشکل نشان می دهد که او در زمان نگارش این رمان تحت تاثیر داروهای مسکن برای درمان بیماری کلیوی بوده است.

درباره چخوف آخرین پیراهن و نامه او را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این نویسنده مشهور به بیماری سل مبتلا بوده و دارو مصرف می کند، اما در نهایت بر اثر سکته از دنیا رفته است. به طور خاص، محققان علائم سل را در مسکو بررسی کردند.

آنها اکنون امیدوارند که بتوانند با بررسی این نامه تصویری از زندگی دراکولا ترسیم کنند و به این سوال پاسخ دهند که او در چه شرایطی زندگی می کرده است.

5858

خروج از نسخه موبایل