علمی و پزشکی

کوچکترین گیمبال حرفه‌ای جهان معرفی شد

سال گذشته، شرکت DJI از طیف گسترده ای از محصولات جدید از جمله دو گیمبال DJI RS3 و RS3 Pro رونمایی کرد. از آن زمان عکس ها و تیزرهای تبلیغاتی که DJI از یک بازی مشابه دیگر منتشر کرده است نشان می دهد که نسخه تولیدی Mini RS3 هستند. زمان رونمایی رسمی از این دستگاه یعنی گیمبال DJI RS3 Mini فرا رسیده است.

این محصول از طراحی فشرده، سبک و کیفیت بهره می برد. سازنده آن را تا حد امکان کوچک طراحی کرده است تا کاربر بتواند به راحتی آن را با کیف خود حمل کند. وزن آن در حالت عمودی تنها 795 گرم است که تقریباً نصف وزن RS3 Pro است. این وزن برای حالت افقی تنها 850 گرم است. به علاوه یک سه پایه برای افزایش طول دسته تعبیه شده است که وزن آن نیز 128 گرم است.

گیمبال مینی DJI می تواند وزن 400 گرم تا 2 کیلوگرم را تحمل کند. این بدان معناست که از بسیاری از دوربین های فول فریم و بدون آینه با فرمت APS-C پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، شما می خواهید از آن با لنز A7S3+24-70mm F2.8 GM Sony، در بالاترین ارتفاع استفاده کنید. به لطف این ظرفیت، لنزهای زوم نیز می توانند با گیمبال جدید DJI از حداکثر فاصله بدون هیچ لرزشی در تصویر فیلمبرداری کنند.

امکانات و قیمت گیمبال DJI RS3 Mini

کوچکترین گیمبال دنیا مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 اینچی است و از رابط نرم افزاری جدیدی بهره می برد که به کاربر این امکان را می دهد تا اکثر کارها را بدون نصب هیچ اپلیکیشنی انجام دهد.باتری این محصول 2450 میلی آمپر ساعت است که تا 10 شارژ می شود. ساعت ها با هر بار شارژ، و همچنین می توانید از فناوری بی سیم برای شارژ مجدد آن استفاده کنید. شارژ این دستگاه نیز با درگاه USB-C در حدود 2.5 ساعت انجام می شود.

DJI این محصول را با قیمتی در حدود ۲۹۵ دلار در اختیار بازارهای جهانی قرار خواهد داد.

227227

دکمه بازگشت به بالا