گردآوری تجارب برتر پرستاری در بحران کووید-۱۹

معاون وزیر بهداشت پرستاران گفت: از این نوع در عرصه های ملی و بین المللی در قالب انتشار مجموعه ای از تجربیات ارزشمند پرستاران در آموزش ، رهبری و هماهنگی ، هماهنگی و سیاست گذاری در زمان بحران در سه ماهه نوزدهم استفاده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر مریم حضرتی با اعلام این خبر گفت: “کوید 19 خواستار سیاست های مدیریت مراقبت از بیمار ، برنامه ریزی و اجرای عملیاتی مطابق با قوانین مدیریت بحران در هنگام بحران و موارد خاص این بیماری شد ، بنابراین پرستاران و مدیران پرستارهایی هستند که در مراکز مختلف پزشکی ، درمانی و درمانی کار می کنند. با استفاده از رویه های ابتکاری و بعضا غیر متعارف ، این بحران را فائق آورد.

وی با تأکید بر اهمیت به اشتراک گذاری این تجربیات ناب و ارزشمند و نوشتن آنها برای استفاده در عرصه های ملی و بین المللی ، گفت: این نماینده مجلس در تلاش است تا این تجربیات و خاطرات را در قالب مجموعه ای فوق العاده جمع آوری و منتشر کند. ارسال بهترین روشها به سازمان بهداشت جهانی پاداش بزرگی به سازندگان این اثر می بخشد.

به گزارش وب ، معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه این تجربه را می توان در آموزش ، رهبری و رهبری ، هماهنگی ، سیاست گذاری ، سیاست گذاری و سایر زمینه های مشابه منتقل کرد: تا پایان فصل پرستاران و پرستاران برای تبادل تجربه تلاش می کنند. و می توانند تجربه خود را از طریق پرستاری دانشگاه خود به این معاون برسند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل