اقتصادی

گزارش توجیهات مناطق آزاد سرخس- دوغارون و مازندران در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، سرخس-دوگارون گفت که گزارش جداگانه ای در مورد پیش نویس قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مازندران با توجیه ، توضیحات و اطلاعات کافی برای جلسه بعدی تهیه می شود. کمیسیون

گللامرضا مهابا در گفت وگو با روابط عمومی ، با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: اولین دستور کار جلسه کمیسیون اقتصادی: فعالیت های حرفه ای حسابداران معطوف به جامعه است. “رئیس انجمن حسابداران ، متخصصان مرکز تحقیقات و نمایندگان نیروهای مسلح شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد که اعضای کمیسیون اقتصادی در مورد پیش نویس قانون اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران به نتیجه نهایی نرسیدند: “تصمیم بر این شد که کمیته ای متشکل از نمایندگان حسابرسی ملی تشکیل شود. . سازمان ، نیروهای مسلح ، معاونان و مرکز تحقیقات. “و متن مشترک نظر مجلس را تدوین و به کمیسیون اقتصادی ارائه دهید.

سلام ، دستور کار دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی ماده 13 قانون مدیریت مناطق آزاد تجاری و صنعتی جمهوری اسلامی ایران است. “این متن ابهام موجود را برطرف نمی کند ، بنابراین تصمیم بر این شد که جلسه دیگری درباره متن جایگزین پیشنهادی برگزار شود که با نظر شورای نگهبان مطابقت دارد. هدف طراح ، و متن جایگزین تهیه شده و در جلسه بعدی کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون گفت: یکی دیگر از دستور کارهای جلسه امروز کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در سرخس-دوهارون و مازندران است. هیئت امنای اطلاعات و اثبات هر دو لایحه را معتبر نمی داند و آنها را تصویب نمی کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس: در جریان بحث ، انزلی با اشاره به اصل 110 قانون اساسی ، به پیش نویس قانون توسعه مناطق آزاد تجاری و صنعتی و پیش نویس قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری در سرخس اشاره کرد. . – دوگارون و مازندران به دلیل کمبود اطلاعات.

نماینده کمیسیون اقتصادی مجلیس تأکید کرد که مقرر شد دو گزارش جداگانه در مورد پیش نویس قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی ساراس-دوهارون و مازندران با توجیه کافی ، توضیحات و اطلاعات تهیه شود تا در جلسه بعدی ارائه شود. نمایندگان استان گیلان پیشنهاد اصلاح متن تبصره را دادند که تصمیم گرفته شد نظر هیئت امنا را در این زمینه جویا شود. کمیسیون با نظر شورای نگهبان موافقت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا