عمومی

یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ قدرت اسلام را به نمایش گذاشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علی محمدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران در امام زاده سیدحمزه (ع) اظهار کرد: یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی رفراندومی بود که ۹۸ درصد از شرکت کنندگان به جمهوری اسلامی ندای آری دادند.

امام جمعه موقت شهرستان کاشمر افزود: امام راحل در آن زمان با هوشیاری خاص جمهوری اسلامی را با یک کلمه کم و یک کلمه اضافه انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است با قدرت و با پشتیبانی امت اسلامی توانسته است جایگاه خودش را در جهان نشان دهد و جبهه مقاومت اسلامی، هم اکنون لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

محمدی با اشاره به اینکه روز ۱۹ ماه مبارک رمضان روز نهج البلاغه نام گذاری شده است گفت: نهج البلاغه در بین جامعه غریب است و باید اساتید دانشگاه‌ها، فرهنگیان، جوانان و دانش آموزان توجه بیشتری به نهج البلاغه داشته باشند تا خطبه‌ها و نامه‌های امام علی (ع) که نمونه حکومت داری دارد در جامعه است، ترویج یابد.

امام جمعه موقت شهرستان کاشمر افزود: امام علی (ع) در دوران خودش هم مظلوم بود که نمونه آن مورد لعن قرار گرفتن ایشان بودو همچنین بعد از به امامت و خلافت رسیدن نیز افراد بی بصیرت و طالب قدرت نیز او را اذیت کردند.

وی عنوان کرد: شب‌های قدر را باید قدر بدانیم که بهترین پاداش‌ها در این شب‌ها قرار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا