علمی و پزشکی

یک دهم بیماران کوویدِ بستری در بیمارستان‌های آلمان، واکسینه‌شده‌ هستند

پزشکان در آلمان توافق دارند که اگرچه واکسیناسیون علیه کووید -19 ایمنی قابل توجهی را ایجاد می کند ، اما افراد واکسینه شده همچنان می توانند به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شوند و برخی ممکن است در بخش کار کنند.

به گزارش روابط عمومی ، پزشکان بخش مراقبت های ویژه گفتند که هریک از 10 بیمار کرون بستری در بیمارستان های آلمان واکسینه شده اند.

در حال حاضر ، 12-13 of از بیماران بستری در نوردراین-وستفالن واکسینه شده اند. به گفته پزشک انجمن پزشکان اورژانس و احیا ، این رقم در آلمان تقریباً یکسان است.

برای متخصصان روشن شد که واکسن های کرون مورد استفاده در آلمان 100٪ ایمنی ندارند و با وجود واکسیناسیون ، بیماری کووید 19 پیش بینی می شود.

علاوه بر این ، نشان داده شده است که واکسن شدت بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، و این در مورد نوع دلتا ویروس کرونا نیز صدق می کند ، اما آمار منتشر شده در عمل عکس این را نشان می دهد.

به گفته یکی از اعضای انجمن پزشکان مراقبت های ویژه ، اکثر افراد واکسینه شده در بخش های عادی بیمارستان تحت درمان قرار می گیرند ، اما برخی از آنها مجبورند در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند ، حتی اگر تعداد آنها یکسان باشد.

دکتر کارا جیانیدیس می گوید افراد بسیار کمی با سیستم ایمنی ضعیف هستند ، به عنوان مثال ، به دلیل استفاده منظم از داروهای خاص. به همین دلیل ، این پزشک توصیه می کند که چنین افرادی دوز سوم اجباری ویروس کرونا را دریافت کنند.

به گزارش دویچه وله ، وی گفت: آمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه و درصد پذیرفته شدگان در این واحد ، صرف نظر از واکسیناسیون ، همچنان منتشر می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا