۱۰۰ هزار میلیارد از دارایی دولت آماده واگذاری است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت که دولت آماده انتقال حدود 100000 میلیارد دارایی دولتی به بخش خصوصی در نیمه اول سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی ، فرهاد دیپسند در دیدار با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: ما همچنین برای تحقق شعار سال ، تولید ، حمایت و موانع برنامه های امسال را در دستور کار قرار داده ایم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: “سال گذشته ما گام های بزرگی برای بهبود فضای کسب و کار برداشتیم ، که عمدتا نتیجه کار ما در این بخش در بخش خصوصی بود. اخیراً سه اتاق بازرگانی ، تعاونی و اصناف در نامه سال گذشته ابراز رضایت کرده اند. در همکاری با بخش خصوصی و مجریه گام های بلندی برداشته شده است.

به گفته وزارت اقتصاد ، دژپسند ادامه داد: یکی از تصمیماتی که در این راستا به ما کمک کرد ، اصلاح مواد 1 و 7 اصل 44 قانون اساسی بود ، زیرا ضمانت اجرایی این امر به شورای نمایندگان داده شد. “

وی گفت: “بخشی از برنامه ما تسهیل تجارت پایدار و بخشی از آن دریافت مجوزهای قانونی از مراجع قانونی مانند دولت ، شورای هماهنگی اقتصادی و شورای مقررات زدایی است كه برخی از آنها در گمرك و مالیات بوده ایم. مناطق. و بخشی از آن در دستور کار شورای هماهنگی اقتصادی قرار دارد و کار در حال انجام است.

دیپسند گفت که در وزارت اقتصاد و دارایی ، 27000 میلیارد واحد تبلیغات فروش شرکت های دولتی باید به بخش خصوصی منتقل شود که این امر به مشتری و تقاضا نیاز دارد ، بنابراین برنامه ما ارائه 100000 میلیارد سهام شرکت های دولتی است در شش ماه اول

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل