علمی و پزشکی

۶ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا

روابط عمومی / بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر: در حال حاضر 262 بیمار در بخش های ویروس کرونا بیمارستان های استان بوشهر وجود دارد.

سعید کشمیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در 24 ساعت گذشته 43 بیمار در بخش های عروق ویروس کرونا بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 160 مورد مثبت در بیمارستان های استان بستری شده است ، اظهار داشت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 52 مورد از جراحی عروق ویروس کرونا در استان بوشهر در شرایط خوب مرخص شده است که 35 مورد مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه سه نفر از هموطنانمان روز دوشنبه درگذشتند و آنالیز عروق ویروس کرونا آنها مثبت بود. سنین آنها از 37 تا 82 بود و فشار خون بالا ، بیماری قلبی ، نارسایی کلیه و چاقی شدید داشتند.

کشمیری گفت: 42 مورد در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند که 25 مورد در حال حاضر با کمک دستگاه تنفس می کنند.

وی با بیان اینکه 6 شهر استان بوشهر در ایالت قرمز کرونا قرار دارند خاطرنشان کرد: بوشهر ، دشتستان ، ژنو ، دیلم ، تنگستان و عسلویه در کشور قرمز قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان بوشهر گفت: دو شهر دیر و کنگان نارنجی و دو شهر دشتی و جم در بیماری عروق ویروس کرونا قلب زرد بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا