تلویزیون 55 اینچ اسمارت 4k ال جی 2021 مدل 55up7750

اکشن غنی تر و واقع بینانه تر به نظر می رسد و فضای بازی بزرگ را به اتاق نشیمن شما می آورد. برای مشاهده تلویزیون ال جی 55UP7750 در وب سایت اصلی ال جی لطفا اینجا کلیک کنید. وضوع تصویر مدل UP7750 ال جی نوع فورکی 4k یا همان Ultra HD که 2160 × 3840 می باشد.

حد نهایی کیفیت در تلویزیون ال جی 55up7750

این محصول از قابلیت Apple Homekit نیز پشتیبانی کرده و با وجود قابلیت Airplay2 شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های شرکت اپل را به تلویزیون ال جی ۵۵UP7750 متصل کنید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۵۵UP7750 دارای هوش مصنوعی ThinQ است و امکان برقراری تعامل صوتی با تلویزیون فراهم شده است.

شما می‌توانید با کمک گرفتن از ریموت کنترل تمامی دستورات خودتان را با استفاده از صدا ارائه داده و تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را پاسخ می‌دهد. ال جی با فرا رسیدن سال 2021 میلادی، از جدیدترین تلویزیون های خود رونمایی کرد.

پشتیبانی از Airplay2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۵۵UP7750 به ریموت کنترل هوشمند مجهز شده است. این ریموت کنترل نیز کاملا هوشمند و خوش دست می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید با اسکرول کردن به تمامی برنامه‌ها و سرگرمی‌ها دسترسی داشته باشید. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵UP7750 به گیرنده دیجیتال DVB-S2 مجهز شده است.

همچنین این محصول دو پورت HDMI دارد و امکان اتصال انواع دیوایس‌ها و کنسول‌های بازی به تلویزیون ۵۵UP7750 فراهم شده است. تلویزیون اسمارت ال جی مدل ۵۵UP7750 انواع گوشی‌ها را نیز پشتیبانی کرده و شما به راحتی می‌توانید گوشی‌های هوشمند مختلفی را به تلویزیون ال جی متصل کرده و اطلاعات و داده‌های تان را به اشتراک بگذارید.

تلویزیون ال جی Up7750

در واقع آنچه که شما در مقابل خود خواهید دید همان انتظار اصلی کارگردان است و از افکت‌های مصنوعی خبری نخواهد بود. برای دسترسی به محتوای دلخواه خود می‌توانید از خدمات پخش جریانی استفاده کنید. تلویزیون شما از 9 حالت مختلف در نمایش تصویر پشتیبانی می‌کند و بنابراین شما در هر شرایط از بهترین تجربه تماشا لذت خواهید برد. به عنوان مثال حالت اتاق روشن برای زمانی است که روشنایی محیط افزایش یافته است.

تلویزیون X9000H سایز 55 اینچ با مدل X900H و X90H نیز در بازار شناخته می شود و یکی از تلویزیون های 2020 سونی می باشد. سونی این تلویزیون را مخصوص بازی کردن و تماشای حرفه ای فیلم تولید نموده است که البته برای… تلویزیون 2021 ال جی شامل 2 پورت HDMI می باشد که یک پورت آن از نوع نسخه ی 2.0 بوده و قابلیت های eARC و HDMI CEC را دارد.

البته فعالیت پردازشگر تصویر به همین جا ختم نمی‌شود و a5 AI Processor 4K قبل از نمایش تصاویر به کمک هوش مصنوعی کنتراست و وضوح تصاویر را افزایش می‌دهد تا تصاویری زیبا و با کیفیت در صفحه نمایش تلویزیون نشان داده شود. هوش مصنوعی موجود در این پردازنده همچنین قادر خواهد بود تنظیمات تصویر را با توجه به ژانر تصویر تغییر دهد تا ایده‌آل‌ترین حالت را برای نمایش تصاویر ایجاد کند.

تلویزیون ال جی 55NANO80 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری سبب می‌شود تا نسبت به تلویزیون‌های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بسیار بهتر باشد و تصاویر به صورت جذاب‌تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد. صدای این تلویزیون نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد و صدا را با کیفیت بسیار فوق العاده در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰p وات در این تلویزیون استفاده شده است.

ال جی با کیفیت بسیار بالا و پر قدرت 4K UHD که برای این مدل تدارک دیده را به تصویر کشیده و کیفیتی بسیار زیبا و واقعی را با پردازش چهار برابری بهتر از FULL HD که باعث شده مشتری های زیادی را به خود جلب کند، پردازش کند. این تلویزیون به دلیل داشتن تکنولوژی نانوسل رنگ ها را طبیعی و جذاب تر نمایش خواهد داد.

از طرفی دارای پورت های بیشتری در پشت تلویزیون است تا دستگاه های بیشتری را به تلویزیون متصل کنید، موفق باشید. در تلویزیون ال جی یوپی 7750 از نورپردازی ال ای دی استفاده شده است ، بنابراین این تلویزیون LED می باشد. در آن آرایش لامپ های LED به صورت ماتریکسی است و در سراسر برد ال ای دی پخش شده اند. به وضوح نورپردازی LED با آرایش Direct یا مستقیم روشنایی بیشتری را تولید می کند. ال جی به جز در چند مدل در اکثر مدل ها از این نوع نورپردازی استفاده کرده است.

این الگوریتم پیشرفته قادر است کاهش نویز دقیق‌تر و بهتری را امکان‌پذیر کرده و وضوح تصاویر را با به حداقل رساندن عناصر مزاحم و ایجاد تصاویر صاف‌تر میسر کند. پردازنده آلفا 5 عناصر دیگر نظیر شفافیت، نسبت تصویر و صحت رنگ را نیز که مربوط به ارائه تصاویر واقعی هستند ارتقا می‌دهد. تا حالا چند بار بازی مورد علاقه خود را به دلیل فراموش کردن آن از دست داده اید؟

حالا دیگر لازم نیست نگران باشید با تلویزیون هوشمند UP7750 ال جی این مشکل برای همیشه حل شده است. تلویزیون UP7750 قابلیتSport Alertرا دارا می باشد که اطلاعات ورزشی را قبل، حین و بعد بازی نشان می دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش مشخصات فنی تلویزیون ها از نوع گیرنده آنها مطلع شوید یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

اگر بخواهیم میزان اهمیت فاکتورهای مختلف یک تلویزیون را دسته بندی کنیم بدون شک کیفیت تصویر و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن در صدر این لیست قرار خواهند داشت و از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار می‌باشند. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون‌های مختلف تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که از به روزترین تکنولوژی‌ها برای رضایت هرچه بیشتر کاربران خود استفاده کنند.

برنامه Lg Thinq

تلویزیون الجی 55UP7750 از جدیدترین مدل های ساخته شده ی کمپانی الجی در سال 2021 می باشد .صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر ۴K می باشد. که همراه با میزان رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید.مجموعه درگاه‌های این مدل از دو پورت HDMI، یک پورت USB، قابلیت Bluetooth ، خروجی صوتی دیجیتال، ورودی RF تشکیل شده‌اند.

تلویزیون 2021 ال جی 55UP7750 کیفیت تصویر خوبی را ارائه میدهد به طوری که برای کاربری های روزمره خانگی بسیار مناسب است و از تماشای برنامه های مورد علاقه خود در این تلویزیون لذت خواهید برد. این پردازنده وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن را به عهده دارد و همچنین توانایی اعمال تغییراتی بر روی صدا جهت بهبود کیفیت صدا را نیز داراست.

خروج از نسخه موبایل