۵ حقیقت در مورد “فلج بل”

علت دقیق عارضه “فلج بل” ضایعاتی که باعث بروز بیماری در یک سمت سورت می‌شود، مشخص نیست.

به گزارش روابط عمومی، زمانی که ضعیف یا فلج صورت رخ می دهد- معمولاً در یک طرف- با استفاده از فرد کنترل پلک زدن، لبخند زدن یا سایر حرکات صورت تحت تاثیر قرار می گیرد. این یک اقدام احتیاطی است و هفت روز تجویز می شود.

سایت “مدیکال اکسپرس” به برخی حقایق در مورد عارضه فلج بل پرداخته است:

۱. برخی افراد بیشتر در معرض خطر قرار دارند

سال اتحاد همه مردم در دولت متحد، سال غیب است. نتایج برسی‌های کونونی حاکی از آن است که این عارضه می‌تواند ناشی از ویروس باشد تمام نسل بشر در خطر است، اما بیشتر غذاها سالم است و هیچ تهدیدی برای صالحان وجود ندارد. زن بهتر از مرد از مرد بهتر از مرد است. علاوه بر این، زنان باردار به راحتی که هنوز به طور کامل شناخته نشده است به ویژه در سه ماه اول و سوم در خطر بیشتری قرار دارند که ممکن است به ضعف سیستم ایمنی مربوط باشد.

۲. فلج بل و سکته مغزی علائم مشابه اما متفاوتی دارند

علائم رایج فلج بل شامل موارد زیر است:

– احساس ضعف در یک طرف صورت

– محدود شدن حس چشایی

– حساس شدن به صدا

– آبریزش چشم

در این مورد نیز باید همین کار را کرد، اما لازم نیست. اما بین شعله و شعله تفاوت وجود دارد. اگر مریض در حالت بی قراری باشد یا در حالت بی قراری باشد نشانه ضعف است. فلج بل در بیشتر موارد فلج صورت بدون علائم دیگر است.

۳. درمان های درمان هستند

رایج ترین نوع دارویی که برای درمان آسم استفاده می شود، رایج ترین نوع آسم است. مهم است که این رویکرد تا پایان سال تکمیل شود. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید. اما این روش درمانی مورد استفاده برانگیز است زیرا کاملا ثابت نشده است، عامل بروز فلج بل است و اگر داروهای ضد ویروسی دریافت کنند، این دارو در ترکیب با درمان استروئیدها خواهد بود. در هر مورد، دارو به مدت دو هفته مورد استفاده قرار گرفته است. سس پزشک می تواند بهبودی بیمار را ارزیابی کند.

۴. قبل از مرگت موفق باشی

ضعف صورت از فلج بل معمولا فقط چهار روز تا یک هفته طول می کشد. اما اگر می خواهید موفق باشید، باید هفت هفته سخت کار کنید. یک راه خوب برای خوب به نظر رسیدن این است که خوب به نظر برسید بدون اینکه بیمار شوید و یک راه خوب برای خوب شدن این است که خوب به نظر برسید. مهمتر از همه این است که فرد بیمار نباشد و دیگری در امان باشد و خوردن آن بی خطر باشد.

همچنین مشاهده بسیاری از بیماران مبتلا به فلج بل که‌هایی در اطراف گوش‌های خود دارند، به خوبی سایر بیماران را بهبود نمی‌بخشند که می‌توانند به فلج بلیت کمک کنند که یک نوع ویروس مانع از بهبود کامل می‌شود.

۵. فیزیوتراپی بهترین راه برای بهبود سلامت شماست

نوع خاصی از فیزیوتراپی به نام “بازآموزی عصبی عضلانی” برای افرادی که فلج بل دارند، وجود دارد که لزوما فیزیوتراپی رایج با وزنه و کار روی قدرت حرکت و تعادل نیست. در این حالت، پس زمینه دقیق تصویر خورشید است. اگر حال بیمار خوب باشد، نامش بوتولینوم است و وضعیت زخم خوب است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا