خدمات مشاوره سئو تیم شتاب دی ام

خدمات سئو تیم شتاب دی ام (https://shetabdm.com/) شامل استراتژی‌های مختلف در راستای رساندن رتبه وبسایت شما به رتبه یک گوگل، افزایش فروش کالا و خدمات شما، آموزش آنلاین استراتژی‌های سئو سایت، انتشار مقالات آموزشی سئو و مشاوره رایگان در این زمینه است.

مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو خدمتی است که یک سئوکار به دارندگان وبسایت‌ها ارائه می‌دهد. بسیاری اوقات دارندگان شغل‌ها و خدمات اینترنتی نمی‌دانند از کجا شروع کنند و چه راهی در پیش بگیرند تا نام و دامنه وبسایتشان در زمان جست‌وجوی کاربران در موتور های جستجو در رتبه بالا نمایش داده شود. در چنین زمانی نیاز به مشاوره سئو سایت دیده می‌شود. مشاور سئو سایت اطلاعات مورد نیاز این کاربران را در اختیار آنها قرار می‌دهد. مشاوره سئو به شما می‌گوید کار خود را از کجا شروع کنید. چه کارهایی انجام دهید و همچنین چه کارهایی را نباید انجام دهید.

خدمات سئو |گردشگری

هدف از مشاوره سئو بالا بردن اطلاعات شما، به شکلی است که بتوانید بهترین راه را برای بالاتر بردن رتبه وبسایت خود در پیش بگیرید. نتیجه مشاوره درست و اصولی، انتخاب استراتژی درست و در نتیجه بالاتر رفتن رتبه وبسایت شما است. همچنین مشاوره نادرست با انتخاب استراتژی غیراستاندارد همراه است و با پائین آمدن رتبه وبسایت شما در گوگل خود را نشان می‌دهد.

مشاوره سئو شامل موارد زیر است:

* طراحی وبسایت با اصول سئو.

* برطرف کردن مشکلات احتمالی وبسایت شما.

* تکنیک‌های سئو.

* کلمه‌های کلیدی.

* زمان تقریبی رسیدن به نتیجه.

* هزینه لازم تا زمان رسیدن به نتیجه.

* تولید محتوای سایت، شامل متن، گرافیک و اینفوگرافی.

* تحلیل و آنالیز سئوی سایت‌های رقیب شما.

* تحلیل استراتژی‌های به‌کار‌گرفته شده و مقدار افزایش بازدید سایت.

* برگزاری دوره‌های آموزش سئو.

* کمک به دیده شدن وبسایت در صفحه نخست گوگل.

* معرفی برند موردنظر به کاربران اینترنت.

* آشنا ساختن شما با جدیدترین قوانین الگوریتم‌های گوگل.

* تبدیل کاربران اتفاقی وبسایت شما به مشتریان همیشگی.

* کاستن از هزینه تبلیغات.

* کمک به فروش بیشتر کالا و خدمات.

چه کسانی به مشاوره سئو نیاز دارند؟

می‌توان گفت همه افرادی که در زمینه فروش کالا و خدمات در بستر اینترنت فعال هستند، نیاز به مشاوره سئو و استفاده از خدمات سئو دارند. این نکته را همواره در نظر داشته باشید که قدرتمندترین شرکت‌های ارائه دهنده کالا و خدمات در دنیا، در کار خود از توانمندترین مشاوران سئو کمک می‌گیرند. اما اگر بخواهیم لیستی از افرادی که نیاز به مشاوره سئو دارند بدهیم باید بگوییم:

* افرادی که در ابتدای راه هستند و به‌تازگی وبسایت خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

* کسانی که نمی‌دانند فرایند سئو سایت آنها چگونه است.

* افرادی که ایده‌ای برای سئو سایت خود دارند، اما نمی‌دانند آن را چگونه اجرا کنند.

* کسانی که رتبه سایت آنها در موتور های جستجو بالا است و می‌خواهند که بالا بماند.

* فروشگاه‌های اینترنتی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، شرکت‌های صنعتی و خدماتی، آموزشگاه‌های هنری و فنی، هتل‌ها، اقامتگاه‌های گردشگری، استارتاپ‌ها، تورهای گردشگری، آژانس‌های مسافرتی و…

جهت دریافت خدمات سئو تیم شتاب دی ام https://shetabdm.com/dm/seo-services/ از قسمت تماس با در ارتباط باشید.

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو یک راهنما است که با بهینه‌سازی وبسایت شما کمک می‌کند تا در موتور های جستجو دیده شوید. تصور کنید پا به جاده ناشناخته‌ای گذاشته‌اید و وجود یک راهنما در آنجا شما را یاری می‌کند تا مسیر درست را بپیمائید و به مقصد برسید. یک مشاور سئو همان راهنما است که خدمات مختلفی به دارندگان وبسایت‌ها ارائه می‌دهد تا کسب‌وکار آنها به هدف نهایی خود نزدیک شود. هدف نهایی یا مقصد کسب‌وکارهای اینترنتی فروش کالا و خدمات است که  نمایش در صفحه اول گوگل پیش‌زمینه آن است. چند نمونه از فعالیت‌های مشاوران سئو به این شرح است:

* رساندن وبسایت شما به جایگاه مناسب در رتبه‌بندی گوگل.

* شناخت کافی از سیستم‌های مدیریت محتوا و تولید محتوای باکیفیت.

* تجزیه و تحلیل کلمه‌های کلیدی و آنالیز آنها پس از استفاده در وبسایت، و تحلیل تاثیر آنها در بالاتر رفتن میزان ترافیک وبسایت شما.

* داشتن دانش استراتژی نام‌گذاری و ایجاد دامنه برای وبسایت شما.

ویژگی‌های مشاور سئو:

کارشناس سئو یا سئوکار بودن تخصصی ویژه است که خلاقیت و تجربه در موفقیت آن نقش بزرگی به‌عهده دارد. دانش مشاوران سئوی موفق در دنیا در زمینه کاری خود همواره به‌روز است و آنها معمولا از همه خبرهای مربوط به حوزه کاری خود باخبر هستند. یکی از مهم‌ترین خبرها که سئوکاران همواره پیگیر آن هستند، تغییراتی است که در الگوریتم‌های گوگل ایجاد می‌شود. همچنین تحلیل وبسایت رقیبان و استراتژی آنها در رسیدن به موفقیت، روش دیگری برای دستیابی به موفقیت است.

چهار ویژگی بارز یک مشاور سئو:

* به روز بودن:

دانش یک مشاور سئو باید به‌روز باشد و او باید بر سئوی سایت تسلط کامل داشته باشد. مشاور سئو با همه ابزارهای سئو آشنا است و برای حل مشکلات سایت، راهکارهای تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

* راستگو بودن:

مشاور سئو باید با شما صادق باشد و وعده‌های دروغین به شما ندهد. یک مشاور سئوی راستگو و واقع بین به شما وعده یک‌ماهه افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را نمی‌دهد.

* بهره‌گیری از ابزارهای مختلف:

مشاور سئو سایت حرفه‌ای با مدد از ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس رفتار کاربران را بررسی و تحلیل می‌کند. پس از آن بهترین راهکارها را برای تبدیل کاربران از حالت تماشاگر به حالت مشتری سایت شما ارائه می‌دهد.

* برنامه‌ریزی برای تبلیغات:

سئوکار حرفه‌ای شما را راهنمایی می‌کند تا تبلیغات سایت خود را چگونه پیش ببرید. مثلا کجا و چگونه از رپرتاژ استفاده کنید، در کجا بک لینک به کار ببرید، و چگونه از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و… استفاده کنید.

چند پرسش متداول درباره مشاوره سئو و مشاور سئو:

* آیا مشاوره سئو شغل خوبی است و من برای اینکه مشاور سئو باشم، نیاز به مدرک دانشگاهی خاصی دارم؟

مشاوره سئو در ایران عمر کوتاهی دارد و تاکنون رشته دانشگاهی خاصی برای آموزش سئو راه‌اندازی نشده است. اما برای کار به‌عنوان مشاور سئو در بهترین شرکت‌ سئو سایت ، داشتن مدرک کارشناسی در هر رشته‌ای کافی است. البته از این واقعیت نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که شرکت‌های مختلف از دانش‌آموختگان رشته‌های بازاریابی، ارتباطات، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و MBA استقبال بیشتری می‌کنند.

در مرحله بعدی دانش شما درباره موتورهای جست‌وجوی اینترنتی، آشنایی مقدماتی با HTML، داشتن مهارت‌های نوشتاری بالاتر از متوسط و آشنایی با تولید انواع محتوا مانند عکس، ویدئو و اینفوگرافی مطرح است. آشنایی با ترندهای سئو و الگوریتم‌های گوگل و بسیاری دیگر از نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شد را هم نباید فراموش کرد.

خوشبختانه بازار خوبی برای استخدام شغل سئوکار در ایران وجود دارد. از بهترین ویژگی‌های این شغل در هر جای دنیا ابزار آن است. شما برای سئوکار بودن در کنار دانش مورد نیاز، یک کامپیوتر یا لپتاپ نیاز دارید. حتی برای انجام پروژه‌ها نیازی نیست تا در جایی حضور داشته باشید. بسیاری از مشاوران سئو جلسه‌های خود را هم با سفارش‌دهندگان به‌صورت تماس‌های ویدئویی برنامه‌ریزی می‌کنند.

بد نیست این نکته را هم خاطرنشان کنیم که بسیاری از شرکت‌ها چند سئوکار را استخدام می‌کنند که هر کدام وظیفه خاصی دارند. مدیر سئو، کارشناس سئو و کارآموز سئو ممکن است در هر تیم سئویی دیده ‌شود.

* چگونه می‌توانم مشاوره سئو را از ابتدا یاد بگیرم و یک سئوکار شوم؟

برای اینکه تبدیل به یک مشاور سئو شوید، راهی پر از دانش و تجربه را در پیش دارید. پیشنهادهای ما برای آغاز کار برای شما چنین است:

  • با اساس کار موتور های جستجو آشنا شوید.
  • اطلاعات خود را درباره تغییرات الگوریتم موتور های جستجو به‌روز نگه دارید.
  • با ابزار سئو آشنا شوید و کار کردن با آنها را بیاموزید.
  • کتاب و مقاله‌های مختلف در زمینه سئو را بخوانید.
  • در کنار سئوکاران ماهر یا شرکت‌های سئو کارآموزی کنید.
  • در دوره‌های حضوری یا اینترنتی سئو شرکت کنید.
  • در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین با سئوکاران حرفه‌ای آشناشوید، آنها را دنبال کنید و از تجربه‌هایی که به اشتراک می‌گذارند، استفاده کنید.
  • کار تمرینی خود را بر روی سایتی که می‌سازید، شروع کنید.
  • تا دستیابی به نتیجه صبور باشید.

* چگونه می‌توانم یک سئوکار حرفه‌ای باشم؟

برای اینکه به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شوید، راه پرچالشی در پیش دارید. راهی که با آموزش آغاز می‌شود و با تجربه ادامه پیدا می‌کند. راهی که شاید در آن شکست را هم تجربه کنید تا چیزهای بیشتری یاد بگیرید. سئوکار بودن فقط به معنای کمک به قرارگیری یک سایت در صفحه اول موتور جست‌وجوی گوگل نیست. هدف اصلی از دیده شدن سایت در موتور های جستجو، فروش کالا و خدمات است. پس هدف نهایی سئوکار هم استفاده از تکنیک‌هایی برای بالاتر بردن رتبه وبسایت‌ها، با هدف دستیابی به فروش بیشتر برای آنها است.

برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای راه‌های مختلفی در پیش دارید:

  • خواندن و شنیدن و یادگیری:

یادگیری سئو از منابع معتبر، اولین گام در دستیابی به دانش سئو است. در زمینه سئو مقاله‌های مختلفی منتشر شده و در سایت‌های مختلف در دسترس همگان قرار گرفته است. با خواندن آنها دانش خود را بیشتر و بهتر کنید و دانسته‌های خود را در این زمینه به‌روز نگه دارید.

  • پیاده سازی دانشی که آموخته‌اید:

گام دوم شما این است که آنچه آموخته‌اید را مورد آزمایش قرار دهید. با پیاده‌سازی آموخته‌های خود بر روی برخی وبسایت‌ها و بالا بردن تجربه خود، گامی موثر در یادگیری اصول سئو بردارید.

  • تسلط بر ابزار سئو:

برای موفق بودن به‌عنوان یک سئوکار باید با ابزار سئو کاملا آشنا باشید و از آنها در پروژه‌های خود بهره بگیرید.

  • تحلیل رقبا:

از مهم‌ترین وظایف یک سئوکار ماهر بررسی وبسایت رقیب‌ها و شناخت عوامل موثر در موفقیت آنها است. بررسی وبسایت‌های رقیبان، کاری فراتر از دقت در بک لینک‌های آنها است. بررسی رقبا به این معنی است که کلمه های کلیدی آنها را بشناسید و ببینید در جست‌وجوی گوگل در چه رتبه‌ای قرار می‌گیرند. همچنین با ابزارهای مختلف می‌توانید به دلایل موفقیت دامنه و سایت آنها پی ببرید و در بالاتر بردن رتبه سایت مورد نظر خود از آنها استفاده کنید.

  • داشتن استراتژی:

هر سئوکار حرفه‌ای می‌داند برای موفقیت باید استراتژی درستی داشته باشد. انتخاب بهترین استراتژی به دیدن، خواندن، تمرین، تکرار و یاد گرفتن شما بستگی دارد.

  • صبور بودن:

برای دستیابی به بهترین نتیجه باید صبر پیشه کرد. پس از تلاش خود در بهینه‌سازی سایت موردنظر، نوبت به صبر کردن می‌رسد. گاهی اوقات باید بین سه تا شش ماه صبر کنید تا نتیجه کار خود را ببینید.

* چگونه می‌توانم یک سئوکار ماهر پیدا کنم؟

روش‌های مختلفی برای پیدا کردن مشاور سئو سایت ماهر وجود دارد که به چند مورد آن اشاره می‌شود:

  • برخی از کلمه‌های کلیدی خود را در مرورگر گوگل جست‌وجو کنید تا ببینید وبسایت‌هایی که رتبه یک را در جست‌وجو به خود اختصاص داده‌اند، از کدام شرکت‌ها یا سئوکاران مشاوره گرفته‌اند.
  • با جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین به دنبال شرکت‌ها یا افراد ماهر در این حوزه بگردید و پست‌ها و نمونه‌کارهای آنان را ببینید.
  • با دوستان خود که سئوی وبسایت خود را به افراد و شرکت‌ها سپرده‌اند، گفت‌وگو کنید و از آنها مشاوره بگیرید.

* برای انتخاب مشاور سئو به چه چیزهایی دقت کنیم؟

زمانی که فرد یا شرکتی را به‌عنوان مشاور سئوی خود انتخاب می‌کنید، باید به مسائل مختلفی دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مسائلی مانند:

  • آیا شخص یا شرکت موردنظر پروژه های موفقی داشته است؟
  • آیا می‌داند مهم‌ترین مشکلات سئو سایت‌ها در حال حاضر چه چیزهایی هستند؟
  • راهکارهای مشاور سئو برای بهبود رتبه سایت شما چیست؟
  • سئوکار شما چقدر تجربه دارد و چند سال است در این زمینه فعالیت دارد؟
  • پیش‌بینی سئوکار شما از مدت‌زمان به نتیجه رسیدن پروژه چقدر است؟
  • چه مقدار هزینه تا دستیابی به نتیجه مورد نیاز است؟

البته بد نیست برای انتخاب مشاور سئو با چند سئوکار گفت‌وگو کنید و سپس مشاور سئوی خود را انتخاب کنید.

جهت دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ تیم شتاب (خدمات بازاریابی اینترنتی) https://shetabdm.com/dm/ از صفحه خدمات بازاریابی دیجیتال با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا